Wat te zien bij echo met 6 wkn 3 dgn

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Nicci1982, 25 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nicci1982

Nicci1982 Niet meer actief

Hoi,

Ik ben wel benieuwd naar jullie ervaringen met een vroege echo. Ik krijg binnenkort een echo en ben dan minstens 6+3. Het kan ook zijn dat ik al verder ben maar ik vermoed van niet. Graag hoor ik wat jullie ervaringen zijn met zo'n vroege echo. Wat zag je en was er al een kloppend hartje te zien?

2. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Wij zagen een soort boontje met een dooierzakje eraan en al een kloppend hartje!

3. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    zelfde hier, boontje met kloppend hartje. Succes en geniet ervan!

4. Nicci1982

Je leest veel verschillende dingen over wel Of geen kloppend hartje. Hoop zo dat ik hem dan kan zien maar hou in mijn achterhoofd dat dit niet het geval hoeft te zijn. Vind het echt heel spannend!

5. Zonnestraal77

Zonnestraal77 Fanatiek lid

20 aug 2011
    4.507
    2
    38
    Verpleegkundige (ambulance)
    Noord-Holland
    Echo 6w1d, boontje en kloppend hartje :D.

6. Nicci1982

Vind t extra spannend nu. Hoop ik ook te zien. Nog 2 weken geduld.

7. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik heb ook rond dat termijn mijn eerste echo gehad (ivm verhoogd risico op bbz).
    Ze zeiden: 'Theoretisch zou je een hartje moeten kunnen zien, maar als je het niet ziet wil het niet zeggen dat het foute boel is'.
    Bij mij gelukkig een hartje. Was dat niet het geval geweest dan had ik een week later terug moeten komen.
    Het ligt er ook een beetje aan op welk aparaat de echo gemaakt wordt. Niet overal hebben ze het nieuwste van het nieuwste en dat is dan goed te merken in wat je ziet (of juist wat je niet ziet!).

8. Hier was met 6w3d ook een kloppend hartje te zien.. maar het is inderdaad zo dat je het nog niet hoeft te zien. Het kan dan een dag later ineens wel goed te zien zijn. Gewoon heel moeilijk met die termijn!

9. natasha86

natasha86 Fanatiek lid

31 mei 2012
    1.848
    0
    0
    bij mij was ook op 6w2d een kloppend hartje te zien

10. Nicci1982

Toch veel mensen wel een hartje te zien hadden. Lijkt me heel fijn maar weet dat t niet zo hoeft te zijn. Ben benieuwd! Nu nog geduld opbrengen

11. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Bij 6,5 weken ook een kloppend hartje gezien. De week ervoor ook een echo gehad en daar was nog niets op te zien..

12. Nicci1982

Hoop dat ik ook zo veel mazzel heb :-D
    Vind het te spannend! Jij staartwiel streng onder controle volgens mij. Zie dat je regelmatig een echo krijgt

13. DNA86

DNA86 Actief lid

25 nov 2011
    410
    0
    16
    Gent
    Wij hebben ook op 6+4 een kloppend hartje gezien :) Ik zal duimen dat dat bij jou ook zo is.

14. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Boontje + kloppend hartje :)

Deel Deze Pagina