Vandaag is het dan zover, Vandaag weten we eindelijk of we een jongen of een meisje krijgen We zijn zo zenuwachtig.. Nooit ben ik zenuwachtig geweest maar nu weet ik met mezelf geen blijf.. Is best wel spannend.. Want de moeder en vader van men vriend gaan mee.. Hoop dat alles goed is met het kindje maar dat zal wel.. Pff de dag gaat nu zo traag voorbij als je het zo graag wilt weten..
Hoop voor je dat ze het ook kunnen zien. Ik was ook vreselijk nieuwschierig en na 2x een echo te hebben gehad weet ik het nog niet. Succes vandaag
Hoi hoi!!! Morgen ben ik aan de beurt!!! Dan krijg ik mijn 20e week echo....super benieuwd ..ook naar wat er is...ik moet om half 11..kom zeker even vertellen!! Maar wat is er nou geworden??
Ik ben nou ook wel nieuwsgierig Wij hebben het dinsdag met de 20-weken echo te horen gekregen en ik was ook zoooo zenuwachtig! Voorgevoel klopte Hadden jullie ook een voorgevoel of niet?
Ja de echo was super !!!! Baby'tje gezond,alles zag prima uit!!! En het is hele mooie jongen!!! Heel blij mee