Darmenbuik ineens weg

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Meissie1001, 1 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Beetje stress 😔 2 miskramen gehad dus 3e zwangerschap wel wat stress. Eerste weken had ik soms echt een dikke buik Savonds (darmen) nu ineens gewoon weer 'platte' buik en kan m ook weer inhouden indien nodig.
    Maakt me ongerust. Kan dit? Eerst opgezwollen darmen en rond de 7 weken is dat weg en ben je geen opgeblazen ballon meer?
    We hebben nog geen echo ed gehad wel bloedtesten tot 5.3 en alles verdubbelde gewoon perfect.

Please, morgen op vakantie en stress gewoon een beetje wil dit geen 3e keer meemaken...

2. madelein

madelein VIP lid

28 feb 2011
    6.758
    623
    113
    Heel normaal hoor, bij mij wisselt het nu ook nog iedere dag. Soms is er amper wat te zien, en op andere dagen plof ik zowat uit elkaar.

Probeer de rust te vinden, en lekker van je vakantie te genieten!

3. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Ik ben nu 12 weken en mijn darmenbuikje komt en gaat, net zoals de hormonen ook schommelen :)!

Misschien gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar probeer niet teveel te stressen, want dat doet de baby ook meer kwaad dan goed...

4. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

20 apr 2015
    3.443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Hier ook al wekenlang hetzelfde. De ene dag een buik alsof ik 30 weken zwanger ben en de andere dag helemaal plat en heb ik weer een riem nodig om mijn broek. Ik begin te merken dat het bij afhankelijk is van wat en hoeveel ik eet...

5. Meissie1001

Meissie1001 Fanatiek lid

6 aug 2013
    1.880
    358
    83
    Vrouw
    Reizen, fotografie
    Breda
    Meiden wat ontzettend fijn!
    Ik stress niet continue hoor, gisteren na een Babyshower voor een vriendin gewoon een huilbui omdat ik me niet zwanger voel zoals andere vrouwen... Snap je?
    Ik kan gewoon niet geloven dat er na 27 maanden echt een einde zou komen aan de angst en verdriet. Ik wens niemand misselijkheid en kotsen toe maat jeetje wat zou ik graag bevestiging willen!!
    Maar las het net (jullie antwoorden l) aan m'n vent voor en die zegt nu ook; zie je wel, maar hij maakt zich ook druk hoor hahah. Gaan we dit keer wel echt een kindje krijgen ipv weer een portie verdriet?
    Maar lief van jullie reacties en ik krijg weer hoop door jullie!

Deel Deze Pagina