Nieuwjaarsdag ben ik 9.1 weken zwanger. Ik heb ondertussen al 3 goede echo's gehad. Omdat de hele familie bij elkaar is 1 januari lijkt het me leuk om dit te delen met ze. Vinden jullie dit te vroeg?
Nee hoor zeker niet. Wij hebben het na de eerste goede echo verteld, met 7,5 week. Als je al zo ver bent na 3 mooie echo's ben je de spannendste periode wel voorbij. En als iedereen dan bij elkaar is is dat helemaal prachtig! Veel plezier met vertellen!
Hebben wij ook gedaan toendertijd. Ik mag graag een drankje drinken en na een week na familiedag alweer migraine zou wel opvallen Met vaderdag hadden we gelukkig dat we toen naar pinkpop gingen! ( was toen 5 weken,anders waren we toen al door de mand gevallen )
Mijn vk zegt dat als je een echo tussen de 8/9 hebt en de groei klopt en goede hartactie hebt, de kans op een miskraam dan nog maar 3% is ipv 20%. Lekker vertellen dus
Hier met 4,5 weken verteld aan veel mensen. Maar dat kwam ook omdat we het totaal niet meer verwacht hadden. Eerst dochterlief het verteld en daarna mocht zij de opa's en oma's inlichten.
Lekker vertellen! Mocht het nog mis gaan,is het fijn ook dit te kunnen vertellen. Nog gefeliciteerd !
Bij de eerste meteen met 4 a 5 weken verteld en nu de 2e met 9 weken na een goede echo. Dit keer wouden we dat mijn zoon de eerste was die het zou horen anders had ik het weer eerder vertelt. Als je een goede band met je familie hebt is het toch ook fijn dat ze je kunnen steunen mocht het wel mis gaan. Ps. Gefeliciteerd met je zwangerschap
Wij gaan dat morgen ook doen. Dan ben ik 111w2d. omdat wij via iui zwanger zijn geworden en de familie betrokken was wisten zij t vanaf het eerste moment. als jij je er fijn bij voelt moet je t doen! leuk en succes!!!
Ik zou het ook gewoon vertellen. Mijn man wilde de vorige keer het een tijdje geheim houden (tot 3 maanden), maar dat vond ik ontzettend zwaar! Ik heb het uiteindelijk met 10 weken verteld geloof ik. Nu zou ik het gelijk aan mijn ouders vertellen. Ik ga niet eens wachten op een echo. Als het fout gaat wil ik het ook kunnen delen met iemand anders dan alleen mijn man.
Dat is heel persoonlijk, doe waar jij je goed bij voelt . Je zou kunnen denken aan wie je het ook zou vertellen als het evt. nog mis gaat.
Ik had het mijn ouders, zusje en schoonouders met 6 weken verteld, want we konden allemaal goed nieuws gebruiken. De rest van de familie rond de 8 a 9 weken. Ik had mijn eerste echo pas met 13 weken, maar ik denk niet dat dat veel uitmaakt of je nou al 3 goede echo's hebt gehad, want er kan gewoon altijd nog van alles gebeuren.
Nee hoor helemaal niet vroeg. Wij hadden de eerste echo met 9 weken hebben het daarna gelijk verteld. Met 3 goede echos is de kans op een miskraam toch stukken kleiner..