temperaturen

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Kelly1980, 31 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    ben nu deze maand voor het eerst gaan temperaturen omdat mijn vorige cyclus wel heel lang was, 45 dagen. Daarna een bloeding gehad 3 dagen, daarna 4 dagen niks en toen weer 3 dagen bloeding. Vanaf welke bloeding moet ik weer gaan tellen voor een volgende cyclus?
    Nu zit ik op dag 27 ( of dus dag 20!) en nog geen temperatuurstijging te zien, wel al 2 keer een daling gehad, maar mijn ei is nog nergens te ontdekken...kan het zijn dat de temperatuur niet boven mijn normale temperatuur van 36.6 uitkomt en dat ik toch een eisprong heb gehad, of moet de temperatuur altijd hoger zijn na de eisprong dan ervoor?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hi kelly

Er is niet bij iedereen een duidelijke temp stijging te zien na een eisprong. Ik wil je adviseren er nog wel mee door te gaan (want stel dat je naar een arts gaat is dit het eerste wat ze willen wat je doet en dan heb je die stap al gehad) Doe dit ong 6 maanden Ben je dan nog niet zwanger ga dan naar je huisarts en laat je eventueel door verwijzen naar een gynaecoloog.
    Ik zou tellen vanaf de tweede keer dat je bloedverlies kreeg.

Heel veel succes! Imke

Deel Deze Pagina