echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mariska 22, 10 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska 22

5 dec 2007
    29
    0
    0
    Hoogezand
    Hallo allemaal,

Vandaag gebeld naar de verloskundige en heb me daar aangemeld! Zit nu in de zevende week :D van onze zwangerschap. Ik heb ook gelijk een echo aangevraagd voor in de negende week!
    Ik moet komen met een volle blaas. Wie van jullie heeft ook al voor de 10e week een echo laten maken? Was dat een gewone echo of een inwendige echo? Ik vraag me namelijk af, wat voor echo ik nu krijg!

Alvast bedankt voor jullie reacties en allemaal heel veel succes........

EDIT moderator: ik heb je topic verplaatst naar 'Onderzoeken en echo's'. Wil je erop letten dat je je onderwerp op de goede plek neerzet?

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik heb hem in de 9e week gehad, eigenlijk moest ie inwendig maar mijn schoonvader was mee en wilde niet open en bloot liggen duskreeg ik hem uitwendig. maar voor de mooigheid moest ie inwendig

3. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ik heb wegens omstandigheden met 5 en met 8,5 week al een echo gehad.

Beiden waren inwendig.
    Het vruchtzakje is dan nog zo klein, dat het haast niet te zien zou zijn als ze het uitwendig doen.

4. Irene82

Irene82 Actief lid

20 dec 2006
    112
    0
    0
    Ik heb met 8 weken een uitwendige echo gehad met gelijk een kloppend hartje te zien. Je ziet de vorm dan nog niet goed. Morgen ga ik voor de 2e echo, erg spannend weer!

5. mariska 22

5 dec 2007
    29
    0
    0
    Hoogezand
    Hallo,

Fijn dat jullie allemaal reageren.
    Moesten jullie dan ook met een volle blaas komen? Hoe heb je dat wel niet volgehouden? hahah

Groetjes mariska

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

heb een volle blaas gehad ja. gewoon veel drinken voordat je weg moet

7. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Ik heb ook voor 10 weken me echo gehad en jamoest ook met een volle blaas ik kreeg wel een uitwendige echo .. maar dat met een volle blaas was niet zo`n pretje omdat ik een iets te kleine blaas heb en het niet te lang op kan houden ben ik toch voordat ik wegging naar de wc gegaan en in de auto een fles water opgedronken .. het was immers maar 10 minuten rijden en 2 minuten wachten maar me blaasje was wel weer vol.. maar achteraf had het niet gehoeven .. maar ja

-x-

8. karin mv boas

6 dec 2007
    43
    0
    0
    als je met een volle blaas moet komen krijg je een uitwendige echo.ik heb een uitwendige echo gehad met 6 wk en 4 dagen,toen zagen we een wit stipje in een vruchtzakje en met 8 wk en 5 dagen zagen we een vage vlek met daarin een kloppend hartje.met 12 wk en 3 dagen zagen we een volledig kindje wat al bewoog en op zn zij draaide.

9. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik ben met 9 weken en 5 dagen voor een echo geweest.. kreeg een uitwendige echo met een volle blaas.. en er was al een heel klein mooi kindje te zien hoor! heb wel een foto in mn album staan..

veel succes!

10. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik had een uitwendige echo met 8 wk en 6 dagen zoiets
    We zagen al een babytje in ontwikkeling en kloppend hartje leuk om te zien! :D

11. MarionW

MarionW Lid

11 nov 2007
    27
    0
    0
    thuisblijfmoeder
    Stadskanaal
    Ik heb mijn eerste echo afgelopen donderdag gehad. Ik was toen 9 weken en 1 dag zwanger. Ik heb een uitwendige echo gehad. Je kon het hartje goed zien kloppen. De baby lijkt nu nog op een garnaal en is bijna 2,5 cm groot. :D
    Op 3 januari krijg ik mijn 2e echo!
    Spannend!

12. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb de eerste echo met 9 w 3 dagen gehad. Ze vroeg of ik een volle blaas had. Dit was het geval, dus ging ze het uitwendig proberen en dat lukte. Ze zei wel als het niet lukte mocht ik eerst gaan plassen en dan zou ze het inwendig proberen. Was niet nodig.

13. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Ik heb met 10 weken een uitwendige echo gehad...een volle blaas was niet eens nodig, hebben ze vantevoren ook niks over gezegd :)

14. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik had met 7 weken en 1 dag een inwendige echo gehad!

15. ml80

ml80 Actief lid

21 okt 2007
    221
    0
    0
    Bij Arnhem
    hoihoi

Zelf heb ik met precies 9 weken een uitwendige echo gehad. Over een volle blaas werd niks gezegd. Alles is goed te zien, kijk maar op de foto in mijn album! Veel plezier met de eerste echo!

16. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb met 9w 4d een uitwendige echo gehad. Ze vroeg of ik een volle blaas had, en dat was zo. Als het niet zou lukken mocht ik gaan plassen en zou ze een inwendige echo proberen.
    Als ze je vragen met een volle blaas te komen, wordt het een uitwendige echo, voor een inwendige is een volle blaas niet nodig.

Deel Deze Pagina