huisarts

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door ik23, 18 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ik23

ik23 Lid

9 dec 2007
    37
    0
    0
    hoi nou ben ik gisteren naar de ha geweest.
    maar nu zei ik dat me laatste ongi dag 22 november was en dat ik zat 15 dec positief heb getest.Nou zegt ze tegen mij dat dat niet kan.
    Maar nu een vraag aan jullie ik neem toch aan dat ik niet voor niks 3 keer positief test?
    maar die ha heeft me wel een tikkeltje onzeker gemaakt.kan ook zwangerschapshormoon zijn (onzeker :) )

groetjes

2. ik23

ik23 Lid

9 dec 2007
    37
    0
    0
    sry 2 keer me computer sloeg vast

3. marianne1984

marianne1984 Actief lid

15 aug 2007
    402
    0
    0
    het kan ook zijn dat je laatste ongesteldheid geen ongesteldheid was en dat je toen ook al zwanger was?

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    tja het antwoord van je huisarts vind ik niet zo vreemd... Het is ook -zelfs met de meest gevoelige testen- extreem vroeg. Ik zou me qua idee dan ook bij marianne aansluiten: was je laatste menstruatie net zo als anders ? Of kan dat mogelijk een innestelingsbloeding geweest zijn?

5. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik snap niet zo goed waarom dat raar is. Dan heb je toch een redelijke cyclus gehad? Zoals ik het tel is dat dan 23 of 24 dagen. Ik heb ook zo'n cyclus en heb op dag 24 ook positief getest. Er is mij nooit verteld dat dat raar was. Je kan dan op dag 10 een eisprong hebben gehad bijv en 2 weken later een positieve test. Of ben ik nu heel erg dom aan het denken :(:

6. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Snap ook niet zo goed waarom het raar is.
    Mijn laatste ongesteldheid begon 14 nov en op 8 dec testte ik positief.
    Ik weet zeker dat ik in deze cyclus zwanger ben geworden omdat de test na mijn vorige cyclus negatief was.

Volgens mij kan dit gewoon kloppen hoor!

Ik zou je geen zorgen maken, wanneer je positief test kan je ervan uitgaan dat je zwanger bent.

Gefeliciteerd in ieder geval!

7. ik23

ik23 Lid

9 dec 2007
    37
    0
    0
    nee die vorige ongesteldheid was gewoon normaal en idd heb het er nou met de verloskundige over gehad want ik moest een afspraak maken en die zei dat het dus inderdaad wel kan want het is een cyclus van 23 dagen en ik heb 3 testen gedaan allemaal positief (test van cb digitaal)
    en die gaf naar 30 sec al aan zwanger...
    dus ik denk dat ik het gewoon maar moet gaan geloven :D
    maar bedankt voor al jullie antwoorden

groetjes

Deel Deze Pagina