Hoihoii, ik ben als het goed is 5 weken zwanger. Ik krijg nog helemaal geen knaltest. Cb geeft nog steeds 1-2 weken aan net als vorige week. Ik ben erg onzeker omdat ik bloedverlies heb gehad en vorig jaar een missed abortion. Wat vinden jullie van mijn testjes?
Ik vind het een hele mooie oploop. De CB heeft bepaalde waardes nodig om het aantal weken af te geven. Wellicht ben je nog wat te vroeg geweest. Je oploop ziet er keurig uit. HcG verdubbelt elke 2 dagen. Dus wellicht test je vandaag of morgen wel met een 2-3
ik vind het hele mooie testen! de CB kan op het randje hangen en de volgende dag ineens 2-3 aangeven, dus test gewoon nog eens een dag of 2 later proberen. in ieder geval gefeliciteerd!!.
Hoe heb je berekent dat je 5 weken bent? Voor 5 weken is dit wel aan de lichte kant. Maar misschien ben je korter zwanger want zie wel oploop
Bij mij waren lichte streepjes een een CB die 1-2 weken aangaf een slecht voorteken. Ben je zeker van je Zwangerschapsduur? hopelijk snel een 2-3 weken in handen!