Echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Firstbaby, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Hahahha idd!

2. Patricia01

Patricia01 VIP lid

31 okt 2007
    6.577
    0
    0
    Office Manager/Freelance model
    Zuid Holland
    Spannend hoor!
    Een van onze moeders uit juli '08 hebben het toevallig gisteren gezien met een echo, 15 weken zwanger hahaha
    Ik heb hem volgende week zaterdag dan ben ik 17 weken zwanger, ben benieuwd!
    Al is er bij ons twijfel maak ik mij ook niet zo druk, heb nog de 20 weken echo..en na 24 weken zwangerschap krijg ik tot de bevalling 2 wekelijks nog een echo ivm groeiachterstand door te lage hormoonwaarden..dus dan zal het toch wel een x goed te zien zijn :D

Veellll plezier vanavond!

3. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Maakt niet uit hoor ;)
    Ik kan zeker wel geniten allebei me kids zijn gezond ter wereld gekomen met alles er op en er aan alleen heel klein .Ook wel schattig hoor heb je langer een baby :)
    Het gaat er ook wat makelijker uit lijkt me als een groot kindje ;)

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ik heb met 16.5 week ook een geslachtsbepaling laten doen en ze zei tegen mij van 100 procent zeker een meid,maar nu zien allemaal mensen van het forum ineens hier dat het een knul is,ik vroeg nog aan haar van als je het niet zeker had geweten,wat dan? dan had ik je over 3 weken terug laten komen,maar ik weet het echt zeker zei ze,als het een jongen is knip ik hoogstpersoonlijk zijn flip eraf dus zo zeker was ze!

5. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    first baby,heel veel succes vanavond,hoelaat moet je?

6. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Om 20:00 uur.. spannend he?

Kan niet meerwachten. wat duurt de dag lang vandaag

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ja haha dat zal je net zien, dan duurt de dag alijd extra lang ;)

8. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :) ja das waar of zoals mn man zou zeggen: heb je extra lang wat aan de kinderwagen ;)
    Maar wel blij dat alles oke is met je kindjes en dat je ondanks de "zorgen" en extra echo's wel gewoon kunt genieten :D
    K ga voor je duimen dat alles goed gaat! :D

9. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Haha het kan zeker dat het nog wat anders wordt dan ze zeggen. Ookal zeggen ze 99 of 100% zeker....

Ik heb met 18, 22 en 26 weken een echo gehad, het was steeds een meisje. (met 15 weken dacht hij ook al een meisje te zien, maar toen kon hij het nog niet zeggen..) maar met 26,5 week hadden we een 3d echo.. en zie het resultaat :) !

Voor foto's van deze echo's zie album

Ben benieuwd, als het goed is lig je nu je wondertje te bewonderen! :D

10. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    ga je ons ook vertellen wat het word? :)

11. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ben inmiddels terug.

Het was echt geweldig om onze baby zo te zien. Hij is groot geworden.
    Ja.. je hoort het al. Wij krijgen een JONGEN! Kerngezond gelukkig. Ze zei ook dat ze verwacht dat er niets bijzonders uit onze 20 weken echo komt. Ze heeft alles gecontroleerd en alles was goed. Dus we zijn zeer blij met onze gezonde kereltje.

We zijn er dolblij mee! Foto plaats ik zo dadelijk in mijn album. Ik heb tot nu toe nog niets geplaatst in mijn album, dus ben benieuwd of het me gaat lukken!

12. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Wat vinden jullie trouwens van de geslachtsfoto..neem aan dat het duidelijk een jongen is?

13. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    15 weken is best vroeg, maar goed ik was ook bang dat wij het niet duidelijk zouden kunnen zien. En het was voor mij HEEEL duidelijk. Voordat zij kon vertellen wat het geslacht was, zag ik het al.. en ik riep... is het een jongentje? Waarop zij volmondig ja knikte!

14. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Nou Firstbaby das wel overduidelijk dat daar een leutertje tussen hangt hoor hahah gefeliciteerd :D

15. Joy72

Joy72 Fanatiek lid

29 nov 2007
    1.045
    0
    0
    Had je trouwens zelf verwacht dat het een jongen zou zijn ?

16. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Dank je!

Nou dat weet ik dus niet. Eerst had ik sterk het gevoel dat het een meisje zou worden. Toen werd dat gevoel minder. Maar door mijn omgeving, iedereen had het gevoel dat ik een meisje zou krijgen, werd mijn gevoel weer versterkt. Maar was zo leuk omte horen dat het een knul zou worden. We zijn er beide dolblijmee en hadden eigenlijk geen voorkeur. Maar mijn gevoel is dus niet uitgekomen.

17. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    Wat leuk firstbaby, een knulletje :D
    En wat fijn dat alles er gezond uitzag, ga je toch met ene iets geruster hart naar zo'n 20 weken echo straks he :)

18. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Klopt. Vond het echt prettig om te horen dat alles er perfect uitzag en dat ze verwacht dat er niets bijzonders uitkomt! Over 4 weken, met 21 weken hebben wij de 20 weken echo.

Wanneer heb jij die?

19. Richa

Richa Actief lid

9 aug 2007
    186
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik verschuif even hier naar toe!

Wat leuk he! Gelukkig dat de echo er helemaal goed uitzag, dat is inderdaad een hele geruststelling, dat vonden wij ook!

Geniet er lekker van en ga lekker spulletjes kopen zou ik zeggen!

Liefs

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    je ziet idd duidelijk zijn pipi :) van harte,nou dan moet het bij mij zeker een meid zijn die is op de zelfde periode gemaakt 16.5 week...

Deel Deze Pagina