hoi allemaal, vandaag is het eindelijk zover. na heeeel lang wachten is het tijd om ons kleintje te gaan bewonderen. we krijgen de eerste echo. normaal vind ik de tijd echt super snel gaan... maar mijn gevoel van de laatste weken is dat de tijd voorbij gekropen is... heb vanacht erg slecht geslapen door de spanning... van de echo en ondertrouw... maar het zal vast het wachten waard geweest zijn... nou ik laat straks weten hoe ons beebje het doet. groetjes marijke
Veel plezier, hoop dat je baby net zo duidelijk te zien is als bij mij. En hopelijk is alles goed natuurlijk.
Veel plezier! Ik was ook zoooooooooooo nerveus....en nog steeds als ik naar de verloskundige ga hoor Ik ben nu al nerveus voor de 20 weken echo Geniet er maar lekker van en laat ons even weten hoe t was
hoi allemaal, bedankt voor jullie lieve reacties. het was echt ontzettend leuk om on kleintje te zien.. alles was goed. het hartje klopte ontzettend mooi. ons kleintje was erg beweeglijk en het duurde dan ook een hele tijd voor de verloskundige eindelijk de eerste foto kon nemen. ons kleintje is nu van billen tot hoofdje 3,6cm lang. het was allemaal ontzettend mooi en heel duidelijk te zien. het was net of ons kleintje het voelde want hij zwaaide. hahaha das vast toeval maar hij staat mooi op de foto op die manier... over drie weken moet ik voor controle onderzoek en dan gaan we kijken of we het hartje kunnen horen! pffff kan nu al niet meer wachten hahaha veel liefs marijke