vertellen jullie wat het wordt

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by babydreame, Apr 28, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babydreame

babydreame Actief lid

Nov 9, 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    wij hebben de echo gehad he, maar vind het echt moeilijk om mijn mond te houden, wij zijn blij met onze meid, maar mijn vriend heeft zijn mond al zijn mond voorbij gepraat zo blij dat hij is, ondanks dat hij dacht een jongen dan toch een meid hij is super trots, soms als ik met mijn moeder naar de stad ga moet ik uit kijken met wat ik koop dat is naturel is en geen rose, soms denk ik zal ik het maar gewoon zeggen. maar het is ook een verassing maar als alles erop en aan zit is het toch een verassing. ben benieuwt wat jullie zeggen.

2. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,818
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Als jullie het er beiden over eens zijn, waarom niet vertellen? Het is inderdaad een stuk gemakkelijker :) .
    Mijn man wil het wel geheim houden, die wilde eigenlijk niet eens weten wat het werd. Maar ik ben veel te nieuwsgierig. Dus nu houden we het geheim, maar we weten zelf wel wat het wordt, een soort compromis dus :) .

Maar het is best een gedoe, winkelen met moeders en schoonzusje en zo, dan wil je toch naar babykleertjes kijken, maar continue niets kopen waar ze bij zijn en bij zowel jongens als meisjeskleren kijken.
    De babykamer krijgt nu ook wat accenten die duidelijk herkenbaar zijn ;) dus ook die deur moet op slot zodat ze niets zien...

En er zijn genoeg mensen die het wel aan iedereen vertellen hoor.
    Ik moet zeggen dat het geheimpje zo ook wel leuk is hoor :) al die speculaties enzo :) en echt iets van ons saampjes!

Maar mocht je het gaan vertellen; je hebt altijd de naam nog, wat tenslotte ook een verrassing is voor de mensen om je heen!

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik vertelde het meteen inc hoe ze ging heten :) vond het zo leuk nieuws

4. schatje1

schatje1 Niet meer actief

ik heb mijn ouders wel verteld wat het word maar voor de rest niks..
    mijn vriend wil het voor de rest geheim houden dus daar heb ik me maar een beetje aan te houden vind ik ;)

Groetjes

5. z0nnetje

z0nnetje Lid

Mar 31, 2008
    23
    0
    0
    Wij weten sinds vrijdag wat t wordt.
    Ben benieuwd hoe lang wij t voor ons kunnen houden ;)

6. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Wij weten ook sinds vrijdag dat t n meid wordt.
    Na 2 jongens (wel van n andere vader) ben ik dr heel blij mee...al houd ik nog n slag om de arm (het zou toch stiekem nog n jonge kunnen zijn...dus over n weekie of 2 nog ff een pretecho erachteran ;) )
    En wij hebben het nieuws meteen aan iedereen verklapt. Waren zo blij!
    Maar de naam blijft ons geheimpie. Zelfs niet aan de kinderen verteld want die praten zo hun mond voorbij ;)
    En ben eigenljik wel blij dat iedereen t weet.
    Vooral met mn jongste zoontje (9 jaar) ben ik erg blij nu...Sinds hij weet dat hij n zusje krijgt blijft hij maar tegen mn buik praten en kussies geven :)
    Hij wilde heel graag n zusje
    De ander was bij de echo...toen hij hoorde dat t een meid werd was het: OH NEE! :)

7. Hanneke

Hanneke VIP lid

Jun 18, 2007
    14,894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Toen wij wisten dat het een jongetje en een meisje zou worden hebben wij het gewoon verteld aan degene die het wilde weten.

Enkele wisten ook de namen al, maar de meeste wisten de namen nog niet. ;)

8. Cindy71

Cindy71 Actief lid

Jan 18, 2008
    345
    0
    16
    noord-holland
    Een ongelukje met verspreken zit er dus zo in heb ik ondervonden. Wij wilde het graag weten maar wilde het voor de omgeving een verrassing laten blijven. Helaas versprak ik me dus vanmiddag toen ik mijn moeder dus enthosiast zat te vertellen dat de kleine d`r handje omhoog hield tijdens de echo. Mijn moeder reageerde dus gelijk op het woordje d`r.

Toen heb ik het ook maar aan mijn zus verteld wat het zou gaan worden omdat die het heel erg graag wilde weten en ik het niet eerlijk tegenover haar vond dat mijn moeder het wel wist. Mijn moeder zou het niet tegen mijn zus vertellen als ik dat niet zou willen, die is gelukkig wel erg goed in geheimen bewaren.

Maar we gaan dus wel proberen om het niet aan de anderen te vertellen. Hoewel dat moeilijk wordt met een man die echt in de wolken is dat hij toch nog vader wordt. Wij hadden de hoop al jaren terug opgegeven.

9. Mvjason

Mvjason Fanatiek lid

Sep 30, 2007
    1,677
    0
    0
    mama
    Utrecht
    wij hebben het gewoon meteen vertled aan de familie dat we een meid krijgen zo leuk vonden we het

de naam houden we wel geheim

10. babydreame

babydreame Actief lid

Nov 9, 2007
    308
    0
    0
    nagelstyliste
    arnhem
    ik heb het ook maar verteld aan mijn schoonmoeder en mijn moeder mijn zus enz. maar mijn schoonmoeder is net een kabelkrant dus in een mum van tijd wist iedereen het zo wat was ik boos, denk zo snel, dacht zo het is toch niet aan jouw omdat allemaal rond te bezuinen mijn vriend vond het leuk als iemand het wilde weten dat die gene het verder van ons wel zou horen. maarja is al niet meer nodig de namen blijven zeker geheim. :)

11. Moniq

Moniq Actief lid

Nov 18, 2007
    387
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik wil graag weten wat het word,maar mijn man niet!Ik hoop met de 20wknecho te horen wat het geslacht is maar ik hoop het dan wel voor me te kunnen houden.

Bij de andere 3 wisten we het rond 19wkn en toen heb ik het mijn ouders en zus wel vertelt.
    Al moet ik er wel bij zeggen dat ik me bij onze zoon versproken had,want ook toen wilde mijn man het niet weten.Oops foutje :)

Groetjes,
    Monique

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Mijn vriend wilde het in eerste instantie niet weten. Gister bij de echo lag ons zoontje constant met zijn benen wijd,en hebben dus heel duidelijk het geslacht gezien. Mijn vriend is er uiteindelijk heel blij mee dat hij het weet,en helemaal door het dolle heen dat het een jongen wordt.
    Wij zijn daar vrij makkelijk in en vertellen het gewoon tegen iedereen. Alleen de naam houden we geheim.

13. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ben ik dan de enige die ook de naam bekent maakte? vond het zo gek toen niet, maar als ik nu kijk is het maar een uitzondering dus.

we zeiden al vor we het geslcht wiste dta we jesse voor een jongen hadden en alicia voor een meisje en we vertelde dit aan iedereen die er om vroeg

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik heb een compromis gesloten met mijn vriend.

Hij wilde niet weten wat het werd en ik wilde het wel weten en het ook aan iedereen vertellen. Dus nu hebben we afgesproken dat we wel zouden kijken wat het gaat worden, maar dat ik het dan maar aan één iemand mag vertellen. Dat is dus mijn zusje geworden! Ik heb tot nu toe gelukkig m'n mond verder nog kunnen houden, maar ik vind het wel erg moeilijk. Mijn vriend heeft het zelf aan helemaal niemand verteld.

15. JustSanne

JustSanne Actief lid

Mar 8, 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    als we het weten dan zullen we het wel vertellen...

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Lovewinny.
    Zou er zelf idd niet voor kiezen om de naam al bekend te maken,omdat het dan helemaal geen verrassing meer is. Is toch leuk dat als er bij iemand in de vrienden/familiekring iemand geboren wordt je nog trots kan vertellen hij hij/zij heet.

Anders zien de buren slingers hangen en zeggen ze.. ow " gerrit " is geboren .

Maar ieder zijn keus hoor !

17. Bojenna

Bojenna Actief lid

Oct 25, 2007
    120
    0
    0
    Eindhoven
    Hoi lovewinnie,

OOk wij hebben tegen iedereen verteld wat het wordt en hoe we hem gaan noemen. mOet wel zeggen dat ik er een uitzondereing in ben want een naam delen doet (bijna) niemand. Maar ons maakte het niet uit en ik heb alle respect voor iedereen die het wel voor zich houd zou ook nooit gaan zeuren of pushen of extra op gaan letten of ze zich gaan verpraten, iedereen mag dat voor zichzelf weten. Maar wij zijn daar heel makkelijk in.

Groetjes Bojenna

18. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ook al zo'n schoonmoeder! Die van mij hadden we verteld dat ik zwanger was en dat ze het geheim moest houden tot 13 weken. En wat doet die doos? belt de hele family op dat ik weer zwanger ben! Ik kreeg zowat een rolberoerte. Hoe asociaal!

Wij willen trouwens wel weten wat het wordt en vertellen het dan ook gewoon. Dan kan iedereen gerichter cadeautjes kopen gnagna! Hou wel een slag om de armnatuurlijk, want straks zeggen ze het een en komt het ander eruit :) De naam houden we wel geheim 9die hebben we nog niet eens bedacht, is zo moeilijk!)

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wij vertelen het gewoon aan iedereen. wel zo makelijk. en ook met het kamertje want daar is ook en hoop roze en andrs zou ik niks mogen laten zien. naam houden we wel geheim

20. moesje83

moesje83 Bekend lid

Apr 18, 2008
    911
    0
    0
    Wij hebben wel aan iedereen verteld wat het wordt, maar de naam houden we nog geheim

Share This Page