Help, ik heb mijn laatste "ei" gebruikt van Daktarin en nu schrok ik vanochtend omdat er in mijn onderbroek een gelig/rozige afscheiding zat Komt dit van het ei of moet ik aan iets anders denken?
hhhmmm roze? geel is wel normaal ( net zalf) had je de andere dagen geen afscheiding door die "eitjes"? grtz Ramona
Ik heb 1 dag tussenstop gehad omdat ik gisteren naar de gynaecoloog moest. De eerste x had ik gewoon geel geloof ik, de tweede x had ik bij het afvegen een ietswat typische kleur maar verder ook niet opgelet en nu na een dag gestopt te zijn ineens deze vage kleur. Het is een beetje een mengelmoes van geel roze en bruin Het is nu ook wel wat minder maar binnenin zit het nog wel als ik er met een stuk ( ja sorry klinkt niet smakelijk) wc papier inga.
Misschien is het gewoon wat geïrriteerd aan de binnenkant. Ik had dat ook in het begin van de zwangerschap, ook met een beetje roze afscheiding. Bij mij kwam het doordat een bloedvaatje in de vaginawand kapot was gegaan. Ik heb het een paar keer gehad, maar nu nergens meer last van. Anders moet je het even navragen bij je verloskundige.
ranzig he, die 'eieren'. Ik heb het een keer gehad. ik bracht ze in als ik ging slapen maar ik moest altijd middenin de nahct plassen en dan kwam er een hele stroom van dat spul weer uit. bij mij was het een beetje gelig/wittig. niet roze.
Ik heb nog steeds lichtbruin/gele afscheiding , hoelang moet ik dit aankijken om vervolgens de huisarts te bellen? Het is nu de derde dag, soms zit het ineens in mijn slipje en soms alleen bij het afvegen...
Zolang je geen krampen hebt en helder roos bloedverlies hebt, is er niets aan de hand. Door je zwangerschap is alles nu beter doorbloedt. Er is vast een adertje gesprongen. Als je je zorgen maakt, kun je natuurlijk altijd informeren bij de huisarts. Kun je misschien beter doen, aangezien het weekend eraan komt. Ik denk dat het niets ernstigs is.
je moet jezelf niet proberen gek te maken, bruin verlies is oud bloed wat waarschijnlijk door dat ei naar buiten komt. zolang er geen helder bloed komt dan is er niets aan de hand. ik heb vanaf het beging bloed verloren en soms zelfs had ik 5 verbandjes vol op een dag, en zie mijn banner. stress is ook helemaal niet goed.
Nee ik weet het stress is idd niet goed maar kan er niks aan doen ik wil ook wel positief denken maar het blijft de hele tijd weer knagen vooral wanneer ik het elke x weer zie. Ik ben toch al zo'n paniekzaaier En dan staat ook nog eens dat klote weekend voor de deur aargh! Bedankt voor jullie berichtjes en zal proberen om er zo weinig mogelijk aan te denken... Liefs van Sabrina
Ja, had ik al geprobeerd maar was niet meer aanwezig en de gynaecoloog ook niet en om nou voor spoed te bellen Ik wacht het wel af en bel maandagochtend meteen.