Vandaag naar de 3D echo geweest bij echocentrum Amsterdam. Maar ons meisje wilde zich niet prijsgeven, steeds maar de handjes voor het gezicht. Na een uurtje teruggekomen om het nog eens te proberen, maar hetzelfde verhaal. Hahaha kon er wel om lachen! Volgende week mogen we terugkomen voor een nieuwe poging. Iemand dit ook weleens meegemaakt? Eigenwijs, lief kindje
oooh ook zo'n eigenwijsje! Hier ook zo'n eigenwijsje, ik krijg ook nooit een mooie profielfoto mee van mijn echo's bij de gynaecoloog (medische indicatie dus regelmatig groei-echo's) en bij de pretecho's ook nooit mooie fotos! Ik mag volgende week weer voor een pretecho, de derde keer, en als het kindje dan WEER niet wilt, wacht ik wel totdat ze geboren is! Zeligt altijd verstopt achter haar handjes of met haar snoetje in de placenta! Hopelijk wilt die van jullie volgende keer wel meewerken!
Ja ik hoop het ook haha grappig dat jouwe ook zo lekker eigenwijs is. Het leek net of ze expres dr handjes voor haar ogen deed. Wanneer mag jij weer voor een pretecho? Ik volg. woensdag maar weer proberen
Ja, was hier ook zo. We hadden het over haar neusje, hup handjes ervoor! hihi! Erg toevallig! Ik mag volgende week vrijdag weer!
Wij hebben ook zo'n eigenwijsje. Bij alle echo's draaide hij/zij zo dat de echoscopiste niet kon zien wat ze wilde zien. Bij de eerste keer kon ze het ruggetje niet helemaal zien, wat ze ook probeerde. Prompt bij de 2e echo lag het pal met de rug in beeld. Alsof hij/zij het erom doet. Met de pretecho ook steeds de knuistjes voor het gezicht, dus we konden maar een beetje zien. Ons eigenwijsje heeft ook nog eens besloten om wat langer te blijven zitten ook.
hier deed ons zoontje dat met de 20 weken echo ze drukte toen iets op mijn buik en toen gingen de handjes wel weg
Veel plezier vrijdag. Ik ben geweest, maar dit keer lag ze te sabbelen op een voet en dook ze met haar hoofd onder de placenta... Heb wel een paar foto's, maar erg onscherp en niet duidelijk. Helaas dus, maar het was wel weer erg leuk om haar te zien.
Bij ons hebben ze er 3 keer over gedaan om de nekplooi te kunnen meten. Hij of zij vertikte het ook om even goed te gaan liggen.