hoi janneke van harte gefeliciteerd. zelf heb ik ook 2 mk gehad en als je naar mijn banner kijk zie je dat het niet meer lang duurt. vind het echt leuk voor jullie. hoop en ben ervan overtuigd dat alles goed zal gaan deze keer voor jullie. jennefer
21 augustus gaan we voor onze vierde echo naar het ziekenhuis. De gynacoloog wou gister alleen een echo maken voor de zekerheid,omdat ik bloedverlies had maar we zijn zo blij dat alles goed is en hartje klopte luid en duidelijk. 21 augustus ben ik inmiddels 12 weken en 4 dagen zwanger dan zie je al heel mensje op de echo We weten zeker dat deze zwangerschap goed zal gaan,de gynacoloog zei dat alles er heel goed uit zag en dat ons kindje heerlijk groeit En jollie,wel spannend hoor dat je vanavond een afspraak moet maken voor je volgende echo en laat je even weten wanneer je volgende echo is. En jennefer, zo zie je maar dat het na 2 miskramen toch allemaal goed kan gaan met onze zwangerschappen Wanneer ben je uitgerekend?De echo zei gister dat ik 2 maart uitgerekend ben en dat is precies op mijn verjaardag Maar met de echo op 21 augustus als ik ruim 12 weken zwanger ben geven ze de officiele uitrekeningsdatum. Groetjes Steffan en Janneke
We gaan vrijdag heerlijk een lang weekend weg naar Luxemburg tot maandag We staan op een camping heerlijk bij het zwembad liggen als het mooi weer is. Ik ben vandaag 9 weken en 2 dagen zwanger,de tijd gaat super snel We hebben zo zin in onze volgende echo 21 augustus 21 augustus gaan ze ook een nekplooimeting doen dat is wel belangrijk om te doen,dan heb je na een week de uitslag zei de gynacoloog. we kunnen haast niet wachten totdat we ons kleintje in ons handen kunnen houden...maar dat duurt nog 6 en een halve maand dat ik uitgerekend ben Groetjes Steffan en Janneke
mmmmm vakantie! Goed geregeld Janneke! Ik moet nog ff wachten, want in september gaan we twee weekjes naar Sicilië! Heb gisteren de verloskundige gebeld en ik mag (pas) 28 augustus terug komen voor de tweede echo. Ben dan dus 12 of 13 weken...duurt wel nog lang, maar zoals jij ook al zei Janneke, dan is er waarschijnlijk wel al veel meer te zien! O, ik vind het zo spannend allemaal! Iedereen veel succes, geniet er allemaal van en Janneke een fijn lang weekend! Groetjes Jollie
Hey, Wij zijn terug van een lang weekend luxemburg en was erg leuk en gezellig Alleen het weer viel een beetje tegen af en toe regen en bewolkt en rond 22 graden. we hadden liever zon gehad natuurlijk Hoe is het met iedereen zijn zwangerschap? Met mijn zwangerschap gaat het erg goed en ik ben ook niet meer zo vaak misselijk gelukkig. In de eerste paar weken van mijn zwangerschap was ik vaak misselijk,nu gelukkig niet meer Ik ben nu 10 weken en 2 dagen zwanger. Groetjes van ons
)Ha! Leuk om te weten dat jullie weer terug zijn van weggeweest. Wel jammer dat het weer niet zo mee zat, maar ja, als je maar lekker hebt kunnen relaxen...da's toch het belangrijkste! Ook goed om te horen dat je misselijkheid minder geworden is. Toevallig is dat nu bij mij ook al een paar dagen zo. 's Morgens is vind ik het altijd spannend, want het kwam meestal pas als ik een paar minuutjes op was en dan moest ik weer gaan liggen...maar nu komt het niet meer. Ik heb nu ook veel meer zin om te eten (en helaas ook om te snoepen ). Ben wel nog vaak erg moe, maar ja, gaan we gewoon wat eerder naar bed. Ik ben nu denk ik 9 weken en 6 dagen. Maar weet het nog niet zeker. Pas m'n banner wel aan als ik weer bij de verloskundige ben geweest. Geniet er allemaal maar lekker van, doen wij ook! O ja, zaterdag is m'n schoonmoeder jarig en zondag m'n zusje en dan gaan we het ook tegen de rest van de familie en de rest van de wereld vertellen! Heb er echt zin in! Ik moet het trouwens ook wel vertellen, want je begint het echt al te zien! Groetjes Jollie
Hey, mijn buikje groeit ook al heerlijk en je kan het ook echt zien dat ik zwanger ben Vinden we echt leuk. Leuk dat het bij jou ook al te zien is je buikje. Tegen mijn ouders en mijn schoonouders hadden we het al meteen verteld dat ik zwanger was, en tegen de rest van onze familie met 8 weken zwangerschap. Het is fantatisch om zwanger te zijn en de hele wereld mag het van ons weten. Groetjes Steffan en Janneke
Hey, Weet iemand in welke week ze kunnen zien wat het word met de echo? We willen graag weten wat het word,en we zijn zo nieuwsgierig we horen het wel. Groetjes Steffan en Janneke
Hey, Ik ben nu 12 weken en 2 dagen zwanger en aanstaande donderdag om 15:50 hebben we de echo. Onze laatste echo was met 9 weken zwangerschap,dus ons kindje is nu echt een stuk gegroeid en we zijn zo benieuwd. We hebben al een commode en een kast gekocht en wat rompertjes enzo. Maar als we weten wat het word,kunnen we meer kleding kopen. Weet iemand met hoeveel weken zwangerschap ze kunnen zien wat het word? Ik had gehoord dat je op zijn vroegst met 18 weken zwangerschap zou kunnen zien wat het word. Maar we horen het graag van jullie als jullie weten wanneer je het ongeveer kan zien wat het word. Groetjes Steffan en Janneke
Soms kan je het al eerder zien. maar dat is wel de beste termijn zo rond de 18-20 week. Bij ons 2e kindje zagen we rond 15 week al dat het een jongetje werd, maar wel met een slag om de arm, maar dat is het dus wel geworden. Zou het wel op 18 a20 weken houden, fijn dat het zo goed gaat.
Hey, We vragen het ook nog wel even aan de gynacoloog wanneer we het kunnen zien wat het word. Maar het zal wel pas tussen de 18 en 20 weken zijn wanneer we het kunnen zien wat het word. We zijn ook heel blij dat de zwangerschap zo goed gaat,en ik heb nu de magische grens van 3 maanden zwanger bereikt. Maar met de echo van donderdag is het al een heel mensje op de echo,dan ben ik 12 weken en 4 dagen. Groetjes Steffan en Janneke
Hey, We hebben donderdag de echo gehad op 21 augustus en alles was goed. Ons kindje was donderdag 6.1 cm bij 12 weken en 4 dagen zwangerschap. Het ziekenhuis heeft ook een nekplooimeting gedaan en ik had 1 kans op de 14.000 dus dat was een hele mooie uitslag. Ik moest eerst onder controle blijven bij de gynacoloog,maar de zwangerschap gaat zo goed dat ik naar de verloskundige mag. 11 september om 14:30 gaan we erheen voor een intake gesprek en dan krijg ik pas met 20 weken een echo. maar we gaan wel met 18 weken zwangerschap een 3-D echo laten maken,en daar zit dan ook een dvd van een half uur bij van de echo. Als het goed is zien met 18 weken zwangerschap ook wat het word,dat zou mooi zijn. We gaan morgen een afspraak maken voor de 3-D echo voor over 5 weken als ik 18 weken zwanger ben. Die datum horen jullie morgen wel van me wanneer we die 3-D echo hebben. Vandaag ben ik precies 13 weken zwanger. Groetjes Steffan en Janneke
Ha Janneke, Proficiat! Leuk dat alles goed met jullie gaat en dat je nu naar de verloskundige mag. Heel goed teken zou ik zeggen! Ben benieuwd naar je 3D-echo, lijkt me wel mooi om te zien! As. donderdag ben ik weer aan de beurt voor de tweede echo. We hebben erg echt heel veel zin in! Maar ik vind het ook wel erg spannend. Op zich gaat alles goed, ben alleen erg moe. Afgelopen zaterdagavond heb ik veel buikpijn en steken gehad, maar dat is nu weer over. Ik vond het wel een beetje eng, omdat ik geen idee heb wat er allemaal precies in m'n buik gebeurt. Donderdag maar even navragen aan de verloskundige... Tot schrijfs! Liefs Jollie
Hey, we hebben een afspraak gemaakt voor een 3-D echo op 4 oktober om 11:00 op zaterdag. Er was nu ook een aanbieding 2 x een 3-D echo voor 140 euro en daar zit dan ook een dvd van 2 x een half uur bij van de echo's. 4 oktober met de 3-D echo ben ik 18 weken en 6 dagen zwanger en we gaan dan nog een keer heen maar dan met 28 weken zwangerschap. En met 20 weken zwangerschap krijg ik een echo bij de verloskundige. Maar 4 oktober ben ik 18 weken en 6 dagen zwanger en hun zeiden dat ze dan wel kunnen zien wat het word..spannend hoor. We vinden het zo spannend wat het word. Wij hebben een voorgevoel dat het een jongen word,maar we waren gisteren op een verjaardag en die dachten weer dat we een meisje kregen. Het is gewoon afwachten tot 4 oktober en dan weten we wat het word. En jollie,laat je wel even weten hoe je echo is geweest van aanstaande donderdag. En hoelaat hebben jullie die afspraak voor die echo donderdag? Liefs Steffan en Janneke
Hé Janneke, Wat leuk, dan krijgen jullie je kleintje nog vaak te zien! Alvast veel plezier! Wij moeten donderdag om 15.10 uur naar de verloskundige, dus eerst nog een dagje werken... Wat wel leuk is, is dat het tevens mijn laatste werkdag is. Vrijdagnacht vertrekken we voor twee weekjes naar Sicilië! Dat zijn de betere vooruitzichten! \/ Nu maar hopen dat ik dan wat meer energie heb, zodat we lekker kunnen gaan genieten. Ik hou je op de hoogte! Doei! Jollie
Hallo Allemaal, Donderdag 10 september gingen we naar de verloskundige voor controle. Het hartje weer gehoord van onze kleine. Toen we het hartje gingen luisteren hoorde je ons kindje ook de hele tijd bewegen,het word een heel druk kindje zij de verloskundige ha ha. Nu gaan we 24 september weer voor controle naar de verloskundige en het hartje weer horen. 24 september gaan we ook een afspraak maken voor de 20 weken echo. Ik ben nu 16 weken en 1 dag zwanger en ik voel me heel goed,alleen vaak moe. zaterdag 4 oktober om 11:00 gaan we voor een 3D+4D echo naar een echo kliniek,dan kunnen ze ook zien wat het word. 4 oktober ben 18 weken en 6 dagen zwanger bijna 19 weken. Liefs van ons
Hoi, hoi, Daar zijn wij ook weer een keer. Weer terug van weggeweest van twee weekjes Sicilië. Hartstikke mooi, maar eigenlijk een beetje te heet voor zwangere Nederlandse vrouwen (> 35 graden). Maar ja, ondanks toch een super vakantie gehad. Net voor de vakantie zijn we nog bij de verloskundige geweest voor een tweede echo. Nou bijna nog mooier dan de eerste keer (als dat al kan...). Er zat zo ongeveer alles op en aan, ik heb zelfs de hersentjes kunnen zien! Het kindje was super beweeglijk en echt al stukken groter dan de vorige keer! Geweldig om te zien dat zo'n kindje in mijn buik leeft, groeit en beweegt. Echt heerlijk! Inmiddels is er ook een "einddatum" vastgesteld, nl. 5 maart 2009. Ik heb ook maar meteen mijn banner aangepast. Moet wel een paar keer gaan prikken voor zwangerschapssuiker, omdat m'n moeder dat ook had. Dus da's minder prettig. Maar ja. 2 oktober weer op controle en ondertussen alvast een afspraak maken voor de 20 weken echo. Ik heb er zin in! Janneke, leuk om te lezen dat het bij jullie ook allemaal goed gaat en dat de kleine lekker actief is. Geweldig hè? Nou, geniet er lekker van, dat doen wij ook! Tot de volgende keer! Veel liefs, Jollie
Hey, Fijn dat jullie vakantie zo geslaagd was naar Sicilie. En wij zijn ook blij om te horen dat jullie zwangerschap zo goed gaat. Wel grappig he,jij bent 5 maart uitgerekend en ik ben 1 maart uitgerekend. Ik ben 1 maart uitgerekend,we kunnen het haast niet afwachten tot dat die kleine geboren is. zaterdag 4 oktober kunnen ze zien wat het word bij de 3D+4D echo,we zijn zo benieuwd. heleboel mensen denken dat wij een jongetje krijgen omdat ik mijn buik naar voren draag,we zullen het zien 4 oktober wat het word. Als we weten wat het word,gaan we ook aan de kinderkamer beginnen en kleding kopen. We hebben nu al veel gekocht,rompertjes,commode en een kast,en een quinny vierwieler kinderwagen lime groen. Ik voel me heerlijk zwanger. Liefs van ons
Hallo allemaal, We zaten op 17 september op de bank tv te kiijken en opeens voelde ik ongeveer minuut lang wat bewegen links in mijn buik. We weten zeker dat het ons kindje is geweest wat ik voelde. Echt een onbeschrijfelijk gevoel. we hopen dat we ons kindje snel weer gaan voelen. We zijn ook met een beebiesite begonnen. http://www.babyleeflang.beebiesite.nl/ Moeten jullie maar even op kijken. morgen ben ik 17 weken zwanger.