Vandaag om 8:40 naar de verloskundige voor controle. We hebben het hartje weer gehoord van onze kleine. De kleine was ook weer erg druk aan het bewegen. We hebben ook meteen een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. 16 oktober om 4 uur gaan we voor de 20 weken echo naar het ziekenhuis. Ik heb ook steeds last van een slapende hand.. Dat komt heel vaak voor tijdens de zwangerschap zei de verloskundige. Maar ik ben nu heel erg verkouden en last van mijn keel. Hopelijk ben ik snel weer beter maar ik moet goed uitzieken. Ik ben nu 17 weken en 3 dagen zwanger. Wij zijn ook een beebie site begonnen. Zijn hier nog meer mensen die een beebiesite zijn begonnen zijn? Liefs Steffan en Janneke
Zo, daar zijn wij ook weer eens een keer! Gisteren hebben we de 20 wk echo gehad en het was weer geweldig! Het blijft gewoon leuk om je kindje te kunnen zien. Alles is goed, ze heeft niets afwijkends kunnen vinden. Dus we zijn helemaal happy. Ik was erg eigenlijk ook niet zo heel erg bang voor, maar ja, je weet maar nooit... Verder gaat het hier zo z'n gangetje wel, het ontbreekt me alleen heel erg aan energie. Alleen het werken kost al zoveel energie dat ik 's avonds bijna nergens meer toe in staat ben... Maar ja, het zal er wel gewoon bij horen. Zit nu op de helft, dus nog even volhouden. Doei! Groetjes Jollie