Onlangs met 17 weken een echo laten maken door een vriend (die iets medisch doet maar geen gynaecoloog is) voor de lol. Tevens een poging gewaagd om het geslacht te bepalen, en hoewel we een prachtige blik tussen de benen mochten werpen, worden we er niet veel wijzer van. Daarom mijn vraag aan jullie als ervaringsdeskundigen zijnde, wat denken jullie bij het zien van de afbeelding?
Wat leuk dat er zo snel wordt gereageerd! Ik neig ook naar een meisje, maar ik heb werkelijk geen idee hoe groot een piemel is van een baby van deze termijn.
https://www.google.nl/search?q=potty+shot&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nlfficial&client=firefox-a&channel=fflb&um=1&ie=UTF-8&hl=nl&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=mJ1pUdvdJ8nM0QWJ0IGoBQ&biw=1366&bih=640&sei=nJ1pUePtHfTL0AWd04DwCw Hier zie je foto's van jongetjes en meisjes, kan je duidelijk het verschil zien.
Blijf het apart en bijzonder vinden al die echo's en geslachtsbepalingen.. Ik heb mijn hele zwangerschap nooit geweten wat het werd, al wilde ik dat zoooooo graag.. Meneertje wilde me verassen en was een echt dwarsliggertje (van begin zwschat tot eind zwschap) En zelfs nu soms nog
Jullie zijn meer overtuigd van het feit dat het een meisje is dan ik :-D Dank je wel voor de link Maira11, ik vind het nog best lastig om echo's te beoordelen merk ik. Ik ben benieuwd wat de 20-weken echo uitwijst!
Ik ga ook voor een meisje. De echo van van mijn zoontje op 16 weken zag je heel duidelijk een uitsteeksel. Al geeft het allemaal geen garantie, een piemeltje kan altijd een opgezette clitoris zijn en wat op een meisje lijkt kan altijd een jongen zijn als het piemeltje tegen de buik aan geklapt ligt.