Jaaaa... de afspraak staat! We gaan op 11 mei naar Jan Koning voor een 4D HD echo. Ben echt heeeeeeel benieuwd!! Dan mogen we weer heerlijk naar ons mannetje kijken. Ik ben dan 27+3 weken, volgens mij is dat wel een mooie termijn. Dit worden (ruim) 4 lange weken wachten.... Maar het is vast en zeker de moeite waard! Leuk leuk!!
Leuk! Heeel veel plezier! Wij zijn 2 weken geleden geweest voor een pretecho en hij zei ons dat vanaf 26 weken 4d het mooist is! Dus dan zitten jullie wel goed denk ik
Wij hebben hem aankomende zaterdag bij pretecho&zo! Ik ben ook zooo benieuwd! Hopelijk gaat hij er een beetje goed voor liggen want we moeten 2 uur rijden en dan zou het wel een beetje zonde zijn als meneertje dwars is
Ben jij ook bij Jan Koning geweest of ergens anders? En hoeveel weken was jij toen? (Misschien staat het in je banner, maar die zie ik nu even niet )
Poging 4?! hihi, nu al een eigenwijsje! Ook bij Jan Koning of ergens anders? Wel netjes dat je steeds terug mag komen hoor (lijkt me ook wel zo klantvriendelijk, maar toch...) Veel plezier vandaag dan maar weer, hopelijk krijgen jullie nu wel een mooi beeld van jullie kindje!