Zenuwen! morgen 1e echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Shivers85, Sep 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shivers85

Shivers85 Lid

Sep 7, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    heeey meiden..

OOO ik ben zo zenuwachtig!!.. morgen de eerste echo!!!
    Ik hoop zo dat alles goed is.. heb nu al vollop zenuwen..

2. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

Jun 12, 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Succes! Lijkt me ook waanzinnig spannend. Wat heb je je eerste echo snel al! Hier pas met 10,5 weken.

3. Shivers85

Shivers85 Lid

Sep 7, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaa... ons 2e kindje is met 35 weken zwangerschap overleden.. dus sta extra onder controle..

4. SBC

SBC Lid

Mar 4, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd meiden! Spannend he, ik heb zo moeten huilen bij de eerste echo, is toch een bevestiging dat er echt iets zit! Veel plezier en geniet ervan!!!

5. SBC

SBC Lid

Mar 4, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Verschrikkelijk :( Je moet door een hel zijn gegaan! Dat is mijn grootste angst, dat het alsnog mis gaat.. Had het een specifieke reden?

6. Shivers85

Shivers85 Lid

Sep 7, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    jaa.. het is het ergste wat je kan overkomen :(...

Jaa.. 2 dagen nadat geconstateerd was dat het hartje niet meer klopte.. ben ik bevallen.. en gelijk toen ze eruit kwam.. was duidelijk te zien wat er gebeurd was.. ze had 2 stevige knopen in de navelstreng.. en de navelstreng nog een keer om haar nekje heen :( :(...

maar goed.. heb ook erg veel stress waardoor ik nu helemaal onder controle sta.. ivm het plotselinge overlijden van mijn broer :( .. ook ivm bloeddruk etc ik zit midden in een rouwproces en dan ook blijdschap combineren.. gaat heel erg moeilijk :( Maar ik probeer ( als de echo morgen goed is) beetje bij beetje er van te gaan genieten..

7. SBC

SBC Lid

Mar 4, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een verhaal Shivers! Wat een verdriet, en nu je broer er ook nog eens bij.. Ik hoop echt dat het deze keer goed gaat!! Ik word er helemaal verdrietig van, hopelijk kan je het een plekje geven en kan je gaan geni9eten van het andere wondertje in je buik. Laat even weten hoe de echo was! Ik duim in ieder geval voor je mee :D

8. Shivers85

Shivers85 Lid

Sep 7, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt.. ik ben zelf ook erg verdrietig.. en mis me broer ENORM!!... wat had ik dit nieuws graag met hem willen delen.. ik ben een dag voor de crematie ongv. in verwachting geraakt.. voor ons heel bijzonder..w ant het was niet gepland.. maar het kindje is niet minder gewenst! en erg welkom!.. Doordat ik zo ontzettend verdrietig ben, vind ik het wel erg fijn dat ze me extra onder toezicht houden...

Komt goed! morgen aan het einde van de middag pas aan de beurt, dus moet de hele dag nog in de zenuwen zitten ;)

9. Stefania

Stefania Actief lid

Dec 21, 2012
    111
    0
    0
    Groningen
    12weken wachten lijkt me idd drama. Ik had met 9weken de eerste echo + intake.

Iets wat ik niet zo goed snap (misschien mis ik het punt :p ) is dat er eerst een intake word gedaan en vaak pas 3weken erna de echo... hoe kan je nou een intake doen waarbij je vragen moet beantwoorden als evt erfelijke ziektes etc, als je nog niet eens zeker weet of het hartje klopt? (het is maar een voorbeeld he) Lijkt me het meest logische dat ze eerst een echo doen, en daarnaaaaaaa pas al het papier werk doen. Of is het raar dat ik zo denk? Dat lijkt me veel geruststellender.

10. mei2014mama

mei2014mama Actief lid

Sep 11, 2013
    110
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heftig verhaal..
    Maar het onderwerp vind ik wel leuk: eerste echo! Wij moeten nog precies 2 weken wachten. Maar bah, wat duren twee weken dan lang. Aan het begin vond ik die 6 weken al lang, dus wat dat betreft valt het mee :p

Spannend en leuk!
    Hopen op een goeie echo. Ben benieuwd wat er al te zien is, hoeveel er te zien zijn :)$) en of het hartje mooi klopt..
    Succes met wachten!

11. Billie85

Billie85 Bekend lid

May 3, 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Ik heb ook morgen mijn eerste echo!! vind het ook heel spannend, want ik weet van veel vriendinnen maar al te goed hoe kort je geluksgevoel kan zijn.
    Maar jij hebt ook heel wat meegemaakt al...heftig hoor! Hoop morgen dat we beide goed nieuws krijgen!

12. Shivers85

Shivers85 Lid

Sep 7, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Billie85!! Hoop voor jou morgen ook goed nieuws!! laat je het dan ook even weten??? Ben erg benieuwd!!

En ja.. als het goed is.. hebben ze onze geschiedenis al van de laatste 2 zwangerschappen.. onze 1e dochter stond ik nog bij de VK. en ben ik thuis bevallen.. moest wel een formulier met ergelijkheden etc invullen en die moet weer mee naar het ZH..

Ben erg benieuwd morgen.. ben wel erg nerveus.. en beroerd.. heb wel wat tegen de misselijkheid.. soort druppels van Vogel.. helpen goed tegen misselijkheid tijdens zwangerschap..

13. SBC

SBC Lid

Mar 4, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Veel plezier vandaag Shivers!! Hoe laat moet je?

14. Shivers85

Shivers85 Lid

Sep 7, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankjewel SBC :)

Ik moet om 15.40.. pfff.. ben nu al OP van de zenuwen! was het maar zover! :D

15. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Ohh zo spannend. En het duurt nog zo lang hihi, ik hoop echt voor je dat een mooie echo hebt. Is je zo gegund, vind ik dan, na wat je hebt meegemaakt. Mijn duimen draaien! Veel plezier vanmiddag.

16. demidepemi6

demidepemi6 Actief lid

Jan 13, 2011
    160
    0
    0
    NULL
    NULL
    veel succes dadelijk!!

17. Koali

Koali Fanatiek lid

Oct 1, 2012
    1,845
    0
    36
    NULL
    NULL
    Succes vanmiddag! Spannend hoor :) Ben stiekem een beetje jaloers :p

18. Shivers85

Shivers85 Lid

Sep 7, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    Billie85 heb jij je echo al gehad??? Ben ook erg benieuwd hoe het bij jou gegaan is!

Thanks lieve meiden!!! nog 2 uurtjes te gaan!!! :D

19. Billie85

Billie85 Bekend lid

May 3, 2012
    715
    0
    16
    NULL
    Noord-Brabant
    Lief dat je het vraagt! Vanmorgen was ik al aan de beurt en zodra ze iets zag zei ze meteen: het is goed.
    Pfff..wat een opluchting. we hebben zelfs het hartje al even gehoord! zo bijzonder! Je ziet er nog helemaal geen vorm in van een mensje..haha..maar het is toch echt zo!
    Zijn zooooo blij! Echt heel leuk en gaaf!! Ik hoop dat jij ook mooi nieuws kan brengen!
    Ben dan nu 7 weken, dus een paar dagen terug dan gedacht, maar dat maakt niets uit. Spannend hoor!!

20. Shivers85

Shivers85 Lid

Sep 7, 2013
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    OOO Super zeg!.. pff.. Ik ben zo ontzettend zenuwachtig.. omdat je nooit weet hoe het verloopt.. je hoopt maar dat alles ok is..

maar goed over een uurtje dan zit ik er al! Dus de spanningen lopen erg op! me bloeddruk zal ook wel torenshoog wezen ;)

Share This Page