Duidelijk oke maar iets aardiger had ook wel gekund zeg. Vind het geen goede reclame als ik eerlijk ben. Ik zelf zou na het lezen van dit bericht daar niet snel een afspraak maken.
Dacht al dat het om een slechte grap ging maar nee, dank je wel..... Tussen duidelijk zijn en fatsoensnormen ligt wel een verschil. Nee, ik zou daar nog niet gratis naar toe willen, mijn mening!
Wij zijn bij haar geweest voor de geslachtsbepaling, en dit is super verlopen... Ze gaf heel veel uitleg en nam naar ons gevoel alle tijd. Bovenstaande communicatie is misschien wat raar, maar ik snap dat ze gewoon de regels duidelijk wilde maken voor het geval mensen moeilijk zouden gaan doen. Ik zou haar eigenlijk echt wel aanbevelen (voor een betaalde sessie ).
haha, is dit echt? in die tekst komt het wat negatief over, gaat vooral over alles wat NIET kan en wat je niet mag vragen. je kunt ook duidelijker zijn op een iets positievere manier
Ik ben 3 weken geleden geweest en kan niet zeggen dat ik ontevreden ben. We hadden onze dochter meegenomen, daar maakte ze een praatje mee, en ze was vriendelijk. Ze is misschien niet de meest 'gezellige' persoon, maar who cares. We kwamen binnen, even kort een gesprekje, daarna echo en klaar. We kwamen er niet om gezellig te socializen, maar om het geslacht te zien, en dat was gelukt!