Echobeeld hulp

Discussion in 'Zwangerschap' started by Anne10, Dec 10, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anne10

Anne10 Lid

Dec 10, 2020
    43
    0
    6
    Natuurlijk doe ik dit niet om aandacht te trekken... Zie geen reden in om dat voor de lol te doen, ik word er ziek van en slaap al weken slecht.

2. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

Jan 13, 2019
    5,072
    5,826
    113
    Female
    Waarom heb je dan nog steeds geen verloskundige gebeld?

Sado likes this.
  3. Asil

Asil VIP lid

Nov 14, 2018
    10,149
    9,754
    113
    Female
    Iedereen doe het gewoon niet, heeft geen zin, des te meer we zeggen des te meer aandacht.

linkiepinkie likes this.
  4. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik heb bijna medelijden met je.
    Hoe moeilijk is het om te geloven dat je niet zwanger bent :cool:?
    Niet gek hè dat je het voelt borrelen als je darmen niet helemaal werken zoals het zou moeten.

Als je de ballen heb bel dan de verloskundige, laat ze je aan je buik en je voorhoofd voelen. Hopelijk krijgt zij je duidelijk dat je echt NIET zwanger bent.

Succes.

Sado and Lisa280887 like this.
  5. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

Jan 11, 2019
    12,262
    12,637
    113
    Female
    Het is heel vervelend dat je erachter bent gekomen dat je pds hebt. Je buik doet daarom ook wat raarder dan normaal. En dat net in de tijd dat je voor het eerst seks hebt gehad wat ook enooorm spannend is natuurlijk. Maar je bent absoluut niet zwanger. Je testen zijn en blijven negatief. Ja maar sommige testen ook negatief en zijn wel zwanger. Deze vrouwen hebben NOOIT een bloedtest of echo gehad!! maar jou bloedtest gaf geen hcg hormoon aan en dat hormoon heb je echt nodig om zwanger te zijn. Is het hormoon er niet is er geen baby. Daarbij heb je een echo gehad waar geen baby op te zien is. Dus NEE je bent NIET zwanger.
    Ga in overleg hoe je best je dieet kan aanpassen voor je darmen. Zodat je buik rustiger gaat worden. En minder last daar van hebt

Anne10 likes this.
  6. mxm

mxm Fanatiek lid

Mar 28, 2018
    2,906
    2,400
    113
    Female
    Is dit echt :roflmao:

Kate87 and Sado like this.
  7. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,044
    16,551
    113
    Over een paar maanden word er een onzichtbare baby geboren. Heb je al de babykamer af enzo?

8. Anne10

Anne10 Lid

Dec 10, 2020
    43
    0
    6
    Ja sorry je kunt er grapjes over blijven maken, maar zie van genoeg meiden dat ze zwanger bleken na negatieve urine/bloed testen & soms zelfs echo’s.. Ook wat later, zeker na 1/2 maanden.

9. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

Jan 13, 2019
    5,072
    5,826
    113
    Female
    1/2 maanden is toch niet 17 weken. Hou eens op zeg.

10. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Gefeliciteerd met je zwangerschap dan maar!o_O

Malbec likes this.
  11. Mim89

Mim89 VIP lid

Jan 29, 2019
    10,425
    8,954
    113
    Female
    Inmiddels zou je iets van 20 weken moeten zijn toch? Wel een verschil met 1/2 maanden. Als je iets van 20 weken zwanger bent zie je een duidelijke baby op een echo en rijst je hcg de pan uit in je bloed! Hoe vaak moet het je nog verteld worden?

Zoals al vaker is gezegd: bel dan een verloskundige en zeg dat je denkt al iets van 20 weken zwanger te zijn. Als er iemand is met verstand ervan is het een verloskundige. Kan ze je meteen vertellen wat het geslacht is (dat had je zelfs 5 weken terug al kunnen zien zo duidelijk is een echo dan) en kan je meteen gaan shoppen en de babykamer inrichten.

Lisa280887 likes this.
  12. Ysabella

Ysabella VIP lid

Jan 27, 2017
    9,044
    16,551
    113
    Gefeliciteerd! Is het toevallig ook nog een tweeling? :cool:

Malbec likes this.
  13. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,249
    17,273
    113
    Ik blijf me toch afvragen wat je nou steeds met “negatieve echo’s” bedoelt en ben echt super benieuwd waar die baby’s zich dan verstopten met echo’s van 18 weken:D

Oh ennuh: waar vind je al die “genoeg meiden” dan? Misschien beter op dat forum meepraten, want hier zijn er al heel wat geweest die je verteld hebben dat je sprookjes écht niet waar zijn:thumup:
    Maar ben er inmiddels wel van overtuigd dat je een troll bent, tis tenslotte kerstvakantie, scholen dicht, winkels dicht, je moet toch wat...:cool:

Ysabella, Lisa280887 and mxm like this.
  14. Anne10

Anne10 Lid

Dec 10, 2020
    43
    0
    6
    Zie ze weleens op social media voorbijkomen, en zijn vaak jongere meiden. Neem weleens contact met ze op hoe het nou echt zat, en dat het niet kan dat je zwanger bent zonder hcg, maar zij zeiden het bewijs te zijn.. Baby lag zo ver naar achteren dat ze geen buik kregen, bleven maandelijks ‘ongesteld’ (soms mede dankzij de pil), en hcg kon niet gemeten worden in het bloed (niet hoger dan 5, wat dus betekent dat je niet zwanger bent..), schijnbaar omdat de baby dat niet produceerde oid.
    Ik vind het zelf ook een vreemd verhaal, maar waarom zouden zij daar over liegen..

15. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

Sep 3, 2019
    13,853
    19,008
    113
    Female
    #95 Neuzeke, Dec 28, 2020
    Last edited: Dec 28, 2020
    Laat het gewoon los.
    Ja je kan zwanger zijn zonder het te merken maar dat zijn mensen die er net niet mee bezig zijn en zich een bult schrikken, als het plots wel zo blijkt te zijn.
    Na een tijdje zakt hcg ook gewoon terug maar op de moment dat hcg zakt, is er al lang wat zichtbaar via echo (iets wat iemand die er niet mee bezig is, niet krijgt)
    Jij bent er net heel veel mee bezig en je werd onderzocht en het is niets.
    Mss wou je het heel graag anders of zoek je gewoon wat aandacht maar de situatie zal niet veranderen.
    Uiteindelijk is uw situatie dus totaal anders, dan de verhalen die jij leest.

Ik vraag mij trouwens af of je al weet wat er eigenlijk echt op uw echo te zien was? Want dit word toch besproken?

16. Chechi

Chechi Niet meer actief

@Anne10 het klinkt alsof je een obsessieve-compulsieve stoornis hebt; dit houdt in dat je iets voelt in je buik en opeens de intrusie gedachte krijgt; IK BEN ZWANGER. Vervolgens word je daar angstig van en ga je op zoek naar geruststelling dat je niet zwanger bent, maar die gedachte blijft terug komen waardoor je blijft twijfelen en de tijdelijke geruststelling niet gelooft, waardoor je op langere termijn niet te geruststellen bent. Je hebt echt psychische hulp nodig want hier ga je zelf niet uit komen. Succes!

17. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,249
    17,273
    113
    Mooi verhaal.

mxm likes this.
  18. Lm2

Lm2 Niet meer actief

En hebben die meiden ook een echo gehad met 18 weken?

Ik zou, zoals al vaker gezegd, contact opnemen met een verloskundige in plaats van met meiden op social media.

Maar weet je, volgens mij wil je niet écht horen dat je niet zwanger bent en doe je dat daarom dus niet. Je blijft kennelijk liever in je eigen bubbel geloven.

19. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

Jan 11, 2019
    12,262
    12,637
    113
    Female
    @Anne10 Omdat het JONGE meiden zijn die zich SCHAMEN dat ze ONBEDOELT zwanger zijn geworden.
    Je bent niet zwanger. Mijn baarmoeder ligt ver na achteren. Maar er was met 6,6 week wel al een zwangerschap in te zien. En met 7,4 al een stuk duidelijker.

20. YellowEyes

YellowEyes Fanatiek lid

Nov 28, 2017
    1,863
    2,324
    113
    Female
    Die meiden waar jij dan contact mee hebt gehad, zouden dan vast en zeker geen echo hebben gehad. Echobeeld is altijd overduidelijk als je zwanger bent. Jij hebt het over meiden die hun kind “ver naar achter” droegen. Mijn vriendin was ook ongepland en onverwacht zwanger, kwam erachter rond de 33 weken. Ze had geen zwanger buikje, maar was wel aangekomen in die tijd. Ze voelde op een gegeven moment een schopje en deed toen de urine test, knal positief. Daarna naar de verloskundige geweest, haar baarmoeder lag ver naar achter, maar de echo was OVERDUIDELIJK. Echo’s liegen nooit. Mijn baarmoeder ligt ook ver naar achteren trouwens, maar daar was met 7 weken echt wel te zien dat ik zwanger ben.

Waarom zij daarover zouden liegen, vraag je? Uit schaamte, lijkt mij. Dat zij zelf niet door hadden zwanger te zijn, zich daar schuldig om voelen en ze dus maar “de schuld” geven aan de zogenaamde negatieve bloed/urinetesten. Heel sneu, maar het gebeurt dat mensen er dan om gaan liegen vanwege het schuldgevoel.

Share This Page