Bij de eerste zijn we bij babyvieuw in Zoetermeer geweest voor een 3d echo. Mn dochter lag er toen niet goed voor. We mochten toen kiezen tussen betalen voor een 2d echo of later nog eens terug komen (gratis). Wij zijn toen later terug geweest, maar ook toen werkte mn dochter niet mee. Ze lag al heel vroeg ingedaald. Uiteindelijk hebben we toen wel een aantal aardige foto's meegekregen en allebei de echo's op dvd. Was een hele aardige vrouw. Tijdens deze zwangerschap zijn we bij de de Linde geweest voor een geslachts bepaling. Een ontzettend leuke vrouw die echt de tijd nam voor de echo. Eigenlijk wilde ik bij de Linde terug voor een 3d echo. Maar dit mannetje lag ook al heel vroeg heel diep met zijn hoofdje. Dus besloten om het niet te doen. Succes met je keuze. Ik was bij allebei tevreden, alleen de Linde is dichterbij voor mij.
@Cindy: ze gebruiken dezelfde techniek (de nieuwste), dus de kwaliteit zal bij beide gelijk zijn lijkt me. Wat jammer zeg dat jullie eerste dochter verkeerd lag, niet nog een poging gewaagd? Fijn dat de kwaliteit zoveel beter was dan 2 jaar geleden. Wel jammer dat ze de algemenere vraag niet kon beantwoorden en dat de mevrouw aan de telefoon niet zo aardig was, is toch ook wel belangrijk. @Jenala: jammer zeg dat jullie dochter beide keren niet meewerkte, wel fijn dat ze zo aardig was en dat jullie toch iets meekregen. Vanwaar zijn jullie eigenlijk gewisseld naar de Linde of in eerste instantie gekozen voor Babyview? Fijn dat ze zo de tijd nam voor de echo, is toch erg leuk om alles zo uitgebreid te bekijken. Jammer zeg dat ook jullie zoontje niet meewerkte, een 3/4D echo lijkt me toch heel erg bijzonder. Hopelijk werkt ons kindje wel mee!
Bij mijn dochter hadden we een kadobon voor babyview gekregen. Nu voor de Linde gekozen omdat dat een stuk dichterbij is.