Hallo meiden, Ik heb net de verloskundige gebeld, voor een eerste afspraak.Heb even een paar gegevens door gegeven en word vanmiddag gebeld om een datum te prikken voor een intake gesprek.Mijn eerste zwangerschap ben ik naar dezelfde verloskundigen praktijk geweest, maar toch blijft het spannend Waneer hebben jullie het eerste gesprek gehad? Liefs Wendy
Ik heb morgen de 1e afspraak. Onze vk maakt altijd de 1e afspraak rond de 10e zwangerschapsweek! Ik vind het allemaal ook heel spannend Gr. Miranda
Altijd weer spannend hè. Ik had m'n intakegesprek met 7 weken. Heb wel een andere vk praktijk gekozen; was bij m'n 1e niet zo tevreden over de vk-praktijk maar die ik nu heb is gelukkig heel goed. Silly
Nou ik probeer al een week de vk-praktijk te bereiken, maar er is al een week niemand bereikbaar. Op vaste uren kun je ze bellen, maar dan krijg je nog het antwoordapparaat. Wat moet ik daar nou mee.
Is er geen andere praktijk in de buurt die je kunt bellen? En misschien weet de huisarts een goede praktijk of waarom ze niet opnemen?! Misschien zijn ze met vakantie.
Deze praktijk heb ik op aanwijzing van de ha. Ik heb alleen zo'n hekel aan antwoordapparaten die melden "we zijn bereikbaar van 13.00 uur tot 16.00 uur" en als je dan om 14.15 uur belt krijg je nog dat riedeltje. Ik geloof niet dat wij meer vk-praktijken in de buurt hebben, deze is ook al bijna 10 km van mijn huis en dat is volgens de ha de dichtstbijzijnde.
ik kon er met 8 weken en 4 dagen terecht, en kreeg meteen mijn eerste echo was echt super om te zien, dat het hartje ook klopte. patricia
Hmmmm dan is het moeilijk idd. Misschien kun je toch wat inspreken en bellen ze je terug. Ik heb dat ook gehad met het maken van een afspraak voor een echo. Moest ik ook bellen tussen 1 en 2 heb ik ingesproken en werd ik de volgende ochtend terug gegebeld.
Wij konden vorige week maandag terecht. Was idd spannend hoor! Jammer genoeg kon ze toen nog niet t hartje vinden, zat nét op de grens van wel of niet. Maar nu donderdag afwachten.
Ik kon er met 12 weken voor het eerst terecht. Mijn man ging mee met de 20-weken echo, zat eerst heel stoer te doen, maar hij was behoorlijk emotioneel toen hij ineens ons meisje zag. Dat vond ik wel het mooiste van de hele echo eigenlijk.
Ik heb morgen mijn eerste afspraak. Vervolgens zal ik zelf een afspraak voor een eerste echo maken. Ben benieuwd!