Echobureau de Linde in Leiderdorp of Babyview in Zoetermeer???

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by Susannelilian, Jun 27, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    #41 Susannelilian, Jul 6, 2014
    Last edited: Jul 6, 2014
    @sweet84: je hebt geen kwaliteitsverschil gezien/gemerkt tussen Willemijn en Laurien? Wanneer en bij hoeveel weken heb jij de 3/4d echo laten maken? Mooie foto! Wel leuk dat Laurien zo enthousiast was, houd ik wel van en ben zelf ook altijd heel druk als ik enthousiast ben haha. En extra foto's is nooit verkeerd. ;)

2. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

Feb 16, 2013
    1,740
    292
    83
    Female
    Zuid-Holland
    Wij hebben van beide echo's dvd en foto's. Alleen was onze dochter niet zo fotogeniek, heb tijdens de zwangerschap aardig wat echo's gehad, maar de kleine werkte bijna nooit mee ( heeft ze van haar vader) alleen met de combinatie test hebben we een mooie foto! Maar op de dvd hebben we wel mooie beelden.
    Wij hebben beide keren laurien gehad, ik hou er wel van dat mensen veel kletsen, maar dat is persoonlijk. Bij ons werd ook veel foto's afgedrukt in de hoop een mooi plaatje te krijgen.
    Ik vond het wel fijn dat ze zoveel vertelde. Ze keek met 16 wkn naar het hartje, of het buikje gesloten was, naar het maagje enz.
    Wij hebben bij haar meer gezien en uitleg gehad dan met de 20 wkn echo (we hadden een guo in een academisch centrum)

3. MommieD

MommieD Fanatiek lid

Nov 6, 2011
    1,496
    0
    0
    NULL
    020
    De echofotos in 3d werden in kleur afgedrukt idd. 2 jaar geleden waren deze wat gelig en nu wat meer roze van kleur. Een behoorlijk aantal kregen we wel mee, geen 20 maar zeker meer dan 5 ofzo. Willemijn kan ook alle medische dingen toelichten, zij doet ook medische echo's dus weet er een hoop van.
    Ik had ook bij de eerste dat ik ff niet goed werd door druk op mn bloedvat en ze liet me idd rustig bijkomen. Heel veel plezier alvast! Wel op tijd inplannen want ze is tegenwoordig een stuk drukker.

4. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Anders plan ik hem gewoon in en dan zie ik wel wie ik krijg. :)

5. sweet84

sweet84 Bekend lid

Apr 16, 2011
    607
    0
    16
    NULL
    NULL
    De echo foto was met 26 weken ik ben anderhalve week later weer geweest, dit was namelijk de enige mooie foto die Willemijn kon maken.....ik heb geen verschil gezien tussen beide dames.

Nou had ik voldoende vruchtwater en m'n placenta lag achter dus gunstiger kon het niet, alleen lag mijn dochter het liefst met haar gezicht volledig tegen mijn buikwand (nog steeds begraaft ze dr gezicht ergens volledig in), maar dat is niet te zien, foto's zijn mooi geworden.
    Je kan ook uit 2 kleuren kiezen, dit witte en een wat rode gloed dat maakt de foto nog duidelijker.

6. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @sweet84: ik ga het op aanraden van de Linde doen met 24 of 25 weken, twijfel nog erg. Jammer zeg dat ze bij jou maar 1 goede foto kon maken, tegen mij zei ze net dat je gratis terug mag komen als het kindje niet meewerkt. Daarom lijkt het mij beter om met 24 of 25 weken voor de eerste keer te gaan, dan hebben we daarna nog tijd genoeg om het uiteindelijk voor de 27 weken voor elkaar te krijgen als het nodig is. Jammer zeg dat jullie dochter niet meewerkt ondanks de perfecte omstandigheden! Fijn dat je toch mooie foto's hebt! Bedankt voor de tips over de kleur.

7. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    Heb definitief geboekt bij de Linde voor donderdag 7 augustus. Wilde eigenlijk een week eerder, maar die afspraak werd helaas net voor mijn neus weggepikt door iemand anders.

Ben dan 25 weken zwanger, maar volgens de eigenaresse van het echobureau was dat een prima tijd om de 3/4d echo te doen als de placenta aan de voorkant ligt, komt dus als het goed is helemaal goed! :)

Share This Page