hallo allemaal, Ik ben erg nieuwsgierig dus ik plaats hier een onderwerp met mijn echo foto's want ik heb al 2 keer gehoord dat ze denken dat het een jongentje is, omdat ze dachten een balzak te zien? Wat denken jullie? Ik heb pas over 4 weken de 20 weken echo en ik vind het zo spannend ahahha niet dat we een voorkeur ofzo hebben maar we zijn gewoon erg nieuwsgierig hahahah Als iemand denkt dat het een boy/ girl is wil die dan reageren en ook even erbij wil zetten waarom je dat denkt want ik weet gewoon echt niet wat ik hoor te zien op de echo ahahahh Dank je wel !!! Kuss
Da's aan de hand van deze foto's niet te zien ben ik bang. Misschien dat er meiden zijn die wel een gok willen wagen, maar ik denk dat je gewoon moet wachten tot de volgende echo.
Ik kan er ook niks van maken. Wel mooie foto's hoor! Vooral de onderste, met dat duimpje in zijn/haar mondje. Lieff!
Hoi dames, Bedankt voor het reageren !!! Ja ik geloof dat ze bij 1 van de bovenste 2 foto's een balzak dachten te zien. Maar dan zal ik inderdaad gewooon moeten proberen om nog af te wachten ahhahah. Dat worden weer 4 lange weken Bedankt dat jullie wel even hebben gekeken Kuss
Hoi caruli, Toch bedankt voor het kijken !!! Dan moeten we gewoon nog even geduld hebben hahaha. En ik vind de foto's ook echt mooi maar ja dat vind iedere moeder van zijn kind kuss