Hey dames, wie weet er een goed echobureau in de omgeving van Enschede die niet zo schreeuwend duur is. Ik vind het allemaal zo duur voor een pretecho. Groetjes Liesje
is die in Zenderen een beetje te betalen? bij Babyview in Haaksbergen kost een beetje fatsoenlijk pakketje echo al 75 euro!
Geen idee. Misschien even googelen. Ligt er een beetje aan wat je wil. Ik kijk even of ik nog een folder heb.
2 D pakket - 80 euro echoconsult 4 zwart/witfoto's geslachtsbepaling fotomapje babytijdschrift Dvd/videoregistratie met geluid 3d - 4 d pakket - 110 euro echoconsult (20 minuten 2d n 15 minuten 3d en 4d) 3 zwart/witfoto's 3 kleurenfoto's geslachtsbepaling fotomapje babytijdschrift]dvd/videoregistratie met geluid. Wij hebben de medische echo uit laten voeren met 20 weken en konden toen voor 15 euro een dvd laten branden. www.babyinbeeld.nl
bedankt voor je moeite in ieder geval! ik vind het zo duur of ben ik nou zo krenterig.... ik krijg nog een 20 weken echo maar ik had ook graag nog een pretecho gedaan maar niet als het zo duur moet zijn....
Ik zou, als ik jou was de twinitig weken echo afwachten. Ik vond dat toen voldoende,maar misschien dat jij daarna nog wel een echo wil. dan kan je altijd nog beslissen. Ik vind het ook erg duur. WIj hebben het geld ergens anders aan uitgegeven.
dat wil ik ook sowieso doen, wachten tot we de 20 weken echo gehad hebben. Het leek me zo gaaf om een 3D echo te laten maken maar ja ik geef het geld net zo lief ergens anders aan uit... Ik ben in ieder geval blij dat ik niet de enigste ben die zo denkt.
3d moet je nu ook echt nog niet doen... dat is het mooiste na 25 weken ongeveer heb ik me laten vertellen
daar wou ik ook nog wel even mee wachten hoor, maar ik weet het ook nog niet. als wij naar ede rijden zijn we meer dan 50 euro kwijt
hallo, toon beeld in enschede is goed en niet duur,die zit aan de van deinselaan ben aquadrome. groetjes duvel
daar ben ik ook geweest voor mijn 12 weken echo vorige week. Ik weet niet wat voor prijzen ze hanteren voor een pretecho.
hoii bij de eerste wou ik ook geen pretecho vondt het veelste duur nu ben ik zwanger van de 2e en nu ben ik al aan het sparen voor de pretecho wil het toch een keer meemaken maar denk dat het ook voor mijn eigen rust is hoor omdat ze bij youame op de 20 weken echo niet hebben gezien dat ze een schisis had maar ook omdat ik het heel mooi vindt ik kreeg laatst nog hier 2 adressen van pretecho bureau's zal ff kijkuh of ik het kan vinden
Ik vind het ook erg duur... Maar ga het wel doen... http://www.koekeloere.nl/ En dan 3-4D DVD pakket voor 100,-
ik ben er nog niet uit wat ik ga doen, op het moment neig ik meer naar niet als wel. ik wacht eerst de 20 weken echo af en dan kunnen we alsnog beslissen wat we willen
Ja daarom.. Je hebt nog even bedenk tijd. Zou haast zeggen kunnen we geen groeps korting krijgen hahaha.