hoi hoi, pff je zou zweren dat ik ongesteld moet worden. heb de hele dag door het krampen gevoel van beginnende ongesteldheid. met vlagen word het ff erger,en trekt het door naar mijn rug. ook ben ik af en toe zo maar opeens duizelig ,terwijl ik echt wel goed eet. dus lege maag is niet de oorzaak. ach zal er wel allemaal bij horen,maar vervelend gevoel is het wel. is mijn 3e zwangerschap maar tot nu toe zijn ze echt alle 3 anders. echt een wereld verschil. ben benieuwd wat er nog meer om de hoek komt kijken de laatste weken. gisteravond lag ik net in bed,kreeg een vlaag van misslijkheid en wist niet hoe snel ik naar het toilet moest rennen. (weg avondmaal) nou ja nog ff,ik zie het wel. wilde het gewoon even kwijt. groetjes diana
Ik heb daar ook erg last van.. moet ook steeds kokhalzen en krijg niet veel meer naar binnen bij t avond eten :S En indd sinds gister trekt het ook vanuit mijn rug.. af en toe veranderen de krampen in steken in mn zij , het zal er vast allemaal bijhoren , maar het doet toch echt wel zeer
hey, Heb ik ook veel last van, ben gister bij de verloskundige geweest voor me controle en bij mij was het de indaling al, kan helemaal geen kwaad. Maar inderdaad voelt niet lekker, en dat spugen heb ik ook alleen ik heb het bij het opstaan smorgens. Groetjes miranda
Kan dat dan al zo vroeg? Misschien stomme vraag maar ik dacht dat de baby pas rond de 35 weken indaalde, in ieder geval bij de 1e of heb ik dat mis? Hier soms ook een zeurend gevoel. Ik dacht dat het gewoon nog de groei van de baarmoeder was. Had gister namelijk ook wat krampen en last van mijn onderrug. Vandaag weer nergens last van.
hoi hoi, ik mag wel hopen dat het groeien van de baarmoeder is,want als deze nu al indaalt bij mij. dan hou ik mijn hart vast,want ik moet (net als jullie)nog ff. ik moet morgen naar mijn verloskundige en zal het er zeker met haar over hebben. als ik dan terug ben ,meld ik me weer ff ,en geef door wat zei er over te zeggen heeft. groetjes diana
Hm, voel ik soms ook al, zulke rare krampen. Vind het ook wel erg vroeg, al met dertig weken, maar ja... als het zo is, dan kun je er ook niets meer aan veranderen, toch? Hoop eigenlijk niet dat onze baby al indaalt, want maandag lag het nog met het koppetje naar boven
Hoii, Ik heb al sinds 26 weken af en toe hele gemene steken en ongi pijnen gehad. Toen ik met 29 weken naar verloskundige was, zei ze dat de baby al een stuk was ingedaald. Ik denk zelf dat het niets zegt of de baby eerder gaat komen of niet. Nu heb ik ongeveer 1 week heel erg last van harde buiken vooral als ik eventjes rust, het is zo vervelend kan geen houding meer vinden zodat ik beetje kan rusten. Ik word soms erg onrustig door de harde buiken, heeft iemand van jullie dat ook? Heb ook heel vaak het gevoel dat ik voor grote boodschap naar wc moet wat helemaal niet het geval is, en ik moet nog zolang. Pfff...moeilijk is dat, de laatste loodjes ben ook eenmaal erg ongeduldig
Als de baby indaalt zo vroeg kan het geen kwaad hoor. Bij mij volgens mij ook al. Heb ongi pijn en steken naar mijn jeweetwel toe. Maar het betekent niet dat de baby eerder word geboren.
Mijn kindje was met 30 weken al flink ingedaald. Dit zegt echter nog helemaal niks over wel of niet vroeg komen hoor! Maak je geen zorgen.
Hebben jullie dan ook dat enorm drukkend gevoel erbij, precies of je baby eruit gaat vallen/duwen Ik vind het een erg pijnlijk gevoel hoor! En dan dat gevoel alsof mijn 'tampon' nie goed zit. Kennen jullie dat gevoel? Echt vervelend en ik moet ook nog heel erg lang
Yep, ik heb ook dagen dat ik een vrij grote druk voel van onderen. Maar andere dagen is het soms zomaar weer weg! Kan me ook niet indenken dat ik dat met de eerste twee kids gehad heb.
hoi hoi, wel ben bij vk geweest en die had het erover dat de baby toch echt ingedaald is. en het is volgens haar niet erg vroeg (ook niet bij een 2e of 3e baby) dus ik maak me er dan maar geen zorgen over voor de rest. het is wel lekker dat ik nu even iets meer vrijer kan ademen. maar ach ,dat zal ook van korte duur zijn,want het groeit gestaag verder. en het zegt absoluut niks over een bevalling,die kan gewoon lekker uit bliljven tot 38/40/42 weken. nou ja dat weten we dan ook weer dames. gewoon aan het indalen dus. maar ik kan mij dus ook niet herrinneren of ik het bij de oudste 2 heb gehad. en het voelde wat vreemd aan. weer wat geleerd ,denk ik dan maar groetjes diana
Ik had dus gister best wel krampen en werd er ook erg naar van. Denk ook het indalen. Maar weten jullie hoelang dat duurt? Is een baby in een paar dagen ingedaald of duurt dat veel langer? Vrijdag moet ik weer naar de verloskundige, ik vraag het haar wel even. Ook hoe het kindje nu ligt. Want het ligt volgens mij nog niet echt in mijn bekken, ik voel de hik soms iets meer naar rechts onderin. En nog steeds voetjes en handjes (ik merk het verschil niet) in mij zij. (aan beide kanten). Wel moet ik dus nu veel meer plassen en kleine beetjes net of ik mijn blaas niet goed kan leegplassen. Het was geen blaasonsteking want ik heb vanochtend toch maar even mijn urine laten checken ivm die krampen. Maar ik heb nog niet het gevoel dat de baby echt onderin ligt. Al wel steken in mijn "doos" en soms in de liezen