echobureau in de omgeving Enschede

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Liesje76, 2 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    zou wel mooi zijn he :) :)

ik vind het aan de ene kant supergaaf om het te doen maar aan de andere kant vind ik het zoveel geld voor een half uurtje
    ik kan dat geld ook goed voor wat anders gebruiken

2. weethetwel

weethetwel Bekend lid

20 mrt 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Ben dat echt helemaal met je eens..

Hier had ik eerst ook twijfel.. maar heb het met me zus gezien en vind het zo gaaf.
    En zelf vind ik het erg leuk om dingen van vroeger terug te zien. En hoop dat mijn ukkie dat ook leuk gaat vinden. Dus wil zo veel mogelijk bewaren en opplakken.
    Heb net het 9 maanden boek ontvangen wil die ook gaan bij houden.

En dan denk ik weer ja wat is dan 100 euro.. en dan denk ik dam dat is veel. Maar heb toch besloten het te gaan doen.

3. jamy

jamy Actief lid

7 aug 2007
    125
    0
    0
    enschede
    Heb het bij de eerste laten doen en ga het nu zeker weer doen.
    Ik vind het ook heel duur maar het is het zeker waard!
    Nu maandag heb ik de screening-echo. ben best wel zenuwachtig!

4. jamy

jamy Actief lid

7 aug 2007
    125
    0
    0
    enschede
    maar wat leuk dat er zoveel uit enschede en omgeving komen! Misschien kennen we elkaar ook nog wel! ;)

5. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    spannend hoor
    ik krijg die niet eerder dan halverwege feb denk ik, ik heb nog geen afspraak staan

6. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    waar komen jullie vandaag uit enschede dan?
    ik uit noord

7. jamy

jamy Actief lid

7 aug 2007
    125
    0
    0
    enschede
    kom van het helmerhoek.

8. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik ben ook wel eens iemand hier tegengekomen die bij mij om de hoek scheen te wonen maar nooit gezien ofzo...dus de wereld is misschien wel klein maar soms ook weer niet

9. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    ik heb ook een pretecho laten maken met 24 weken was dat
    wij hebben er 120 euro voor betaald onwijs duur vind ik het maar toch wou eht graag zien en zoveel mooie fotos en beelden had ik gezien dus ja..

maar wij hebber en veel spijt van je kon bij mij haast niks zien dat is het risico de kleine zat steeds achter een wand en hebben dus helemaal geen mooiie fotos en het dvdtje agghh ja ook niet veel moois op te zien

wat ik ook gehoord heb is dat veel mensen het tegen vonden vallen de fotos op de site van de echo bureaus ziijn mooier dan dat je ze zelf krijg ik heb allemaal echo fotos hiervan waar ze bijna niet op staat omdat er steeds weer weefsel of iets voor zat

dus ikv ind het een afrader bij een tweede doen wij het niet meer zonde van het geld ;)

10. duvel

duvel Lid

23 nov 2006
    42
    0
    0
    toon beeld kun je zo opbellen en dan vertellen ze je de prijzen wel of je kunt er heen gaan ee formulier op halen met de prijzen.

veel liefs duvel

11. duvel

duvel Lid

23 nov 2006
    42
    0
    0
    toon beeld kun je zo opbellen en dan vertellen ze je de prijzen wel of je kunt er heen gaan ee formulier op halen met de prijzen.

veel liefs duvel

Deel Deze Pagina