Hallo iedereen, Allereerst een gelukkig en vruchtbaar 2008! Ik heb thuis 2 katten en ik zie ze enorm graag maar nu beginen ze zo aanhankelijk te worden, vroeger waren ze het ook wel, maar nu zitten ze te vechten om toch maar bij mij te kunnen zijn en als ik in de zetel lig vind ik dat helemaal niet erg, maar als ik gwn op toilet zit of aan de pc of eender wat aan het doen ben , willen ze altijd bij mij zijn en springen ze altijd op men schoot of met hun poten tegen men been hangen dat ze willen gepakt worden enzo. Ik begin het soms echt wel erg vervelend te vinden ze willen echt constant bij mij zijn, ik ben geen second alleen! Heeft nog iemand daar zo'n last van en wat doe je er aan? XX.
hihi niets ik heb zelf geen ervaring maar het al vaak gehoord ze voelen het aan dat je zwanger bent! Maar kan me voorstellen dat het af en toe irritant begint te worden!
je kan er weinig aan doen! heb hier ook honden en katten die zijn ook niet meer van me afteslaan.. steeds op me schoot of op me buik overal en nergens tevinden dus ja toch ff genieten greetz angel
Die van mij ook, 2 katten. Het wordt echter wel minder, vanaf een week of 25 is het een stuk minder geworden. Hoop dat dat bij jou ook zo zal zijn. Al is het wel heel schattig vind ik zelf....en maar raar kijken als ze schoppen krijgen als ze tegen mijn buik aan liggen. Succes.
Jah het is allemaal heel schattig maar soms ook zo irritant, maarjah zo te zien niets aan te doen! Xx.
Ik zit bijna elke keer met 2 honden en 2 katten op de wc. ik moet zeggen na een tijdje ben je er aan gewend.
Hier een leuke franse bulldog die me de hele dag stalkt en zodra ik op de bank ga liggen, gaat zij op mijn buik liggen met haar koppie, net alsof ze het weet Het is ook zo'n dotje
Je bent niet de enige... Hier heb ik ook "last"van de dieren... Me hond is ook zo erg... overal bij je zitten liefste opschoot.. me papegaai wil niet meer van me weg als die bij me zit. En me paard is een mak lammetje en zit geen streek mee in.
Ik denk dat die dieren het echt wel weten hoor! Je ruikt anders denk ik. Voor mensen niet te merken maar voor dieren echt wel. Bij mijn 2 vorige zwangerschappen was mn poes Rocha niet bij me weg te slaan. Die ging idd ook mee naar de wc en soms zelfs tot op t matje van de douche (verder niet want anders zou ze misschien n druppel mee kunnen vangen ) Nu heb ik n knuffel van n mini pinscher en n bouvier. De bouvier is n muts...die heeft nooit wat in de gaten...dus mijn zwangerschap ook niet denk ik...nog niks gemerkt eigenlijk. Mn mini pinscher...die was al niet weg te slaan bij me....die schijnt overdag niet te kunnen slapen zonder mij....loopt half slapent rond tot ik EINDELIJK eens ga zitten zodat ze bij me op schoot kan...liefst onder mn trui (koukleum 1e klas) Maar of ze t nu vaker doet is ook nog niet opgevallen... Ze is ook pas 7 a 8 maanden oud....word nog wat als er straks n baby is...
Onze kat komt de hele tijd bij ons in bed liggen en ook als ik naar de wc ga loopt hij inderdaad mee. Je moet de wc deur dus zeker op slot doen Bij ons is het alleen zo dat hij dit altijd al deed. We hebben gewoon een beetje een wonderlijke kat...
Ik word in huis ook gestalked door 2 4-potige schaduwen. Onze katten volgen me overal! Inderdaad ook naar de wc, en als ik douche staan ze aan de andere kant van het douchegordijn te wachten. (alleen soms wil de kater nog wel eens mee de douchebak in springen. Hij is gek op een warme douche) Ik moet ook niet de slaapkamerdeur open laten staan, want voor ik het weet ligt er 1 bij me onder de dekens en de ander bovenop me te snurken.
Onze poes Lady is tien jaar en helemaal geen schootzitter maar ze ligt het liefst alleen. Toch komt ze nu regelmatig bij me zitten. Gisteren nog lag ik even op de bank, komt ze op m'n buik/zij zitten. Het is gelukkig niet zo dat ze me de hele dag naloopt, maar toch kan ik wel verschil merken. Wel heb ik haar al twee keer uit het ledikantje moeten vissen, maar dat komt gewoon omdat ze dat niet kent, en ze supernieuwsgierig is op allerlei nieuwe dingen. De lakentjes heb ik nu net uigewassen en het ledikantje heb ik nu helemaal afgesloten met het hemeltje dus ze kan er niet meer in. Maar als je zo'n last hebt van je dieren, en je hebt even zin om alleen te zijn, sluit je ze toch even op in een ander vertrek? Lijkt me makkelijk genoeg
[/quote] Maar als je zo'n last hebt van je dieren, en je hebt even zin om alleen te zijn, sluit je ze toch even op in een ander vertrek? Lijkt me makkelijk genoeg [/quote] jah maar dat vind ik dan zo zielig dan zitten ze aan de deur te krabben en te miauwen, echt heel zielig Xx.
ja dieren hebben dat wel door geloof ik ja ik was bij me ouders en een van de honden die anders altijd tegen mij aanspringt en onder lebbert was nu zo voorzichtig! hij ging er bijna van kruipen maar hij was gelukkig aan zijn staart te zien wel heel blij dat hij mij zag! haha
Aha, vandaag weer iets heel lief gehad, de kat lag weer op men schoot en beint ie met ze pootjes in men buik te duwen, heeft ie nog NOOIT gedaan en nu deed ie dat plots echt sgattig! xx.
Zowel bij me vorige zwangerschap als bij me huidige had ik aan onze huisdieren kunnen weten dat het bingo was. Hier 2 katten en 2 rottweilers die bijna vechten om het dichtste plekje bij mijn buik. Dat was op het einde van me vorige zwangerschap wel makkelijk. Had zo een grote toeter dat aan elke zijde 1 hond en 1 kat continue aanwezig was. Dus dat "geplak" blijf je nog wel even houden