Gisteravond hebben we de 20 weken echo gehad. Op de foto in m'n album is t gelacht te zien binnen de rode cirkel. Je moet de foto bekijken alsof het kindje met zijn/haar billen op een glasplaat zit. Het is dus van onderaf gezien. Wat denken jullie, een jongen of een meisje?
Ik denk ook een meisje. Ik heb met 14 weken een pretecho (zie album) gehad en toen was er al duidelijk een piemel te zien, ook zicht alsof je van onderen kijkt. En met de 20 weken echo was het helemaal duidelijk, toen waren er ook balletjes te zien. Bij jou op de foto zie ik niet echt een piemel, meer schaamlippen heb ik het idee. Ik denk dus een meisje. Groetjes Saskia
Veel verschillende meningen! Is het al met zekerheid gezegd tijdens de echo wat het wordt? Ben wel nieuwsgierig geworden!
We weten al wat het wordt, maar dat ga ik hier niet neerzetten ivm bekenden op t forum......... Maar ik vind het wel leuk om te zien wat anderen er van denken. Ik moet toegeven dat de afbeelding niet heel duidelijk is. We hebben er nog 1 van het geslacht, maar die staat neit op cd-rom
ik denk een meisje, bij een jongen (bij ayman wel in ieder geval) zag ik echt een rond balzakje, dat zie ik opm jou foto niet