Sorry hoor maar ik opende dit topic omdat ik een super ervaring heb meegemaakt! IK ben er heel blij mee, en nooit anders gehad bij Jan Koning zoals iedereen die ik ken die er ook geweest is! Sommigen van jullie gaan dan HELEMAAL niet in op het topic maar op de machine waarvan hij zegt de enige te zijn die hem heeft. Wat ook dergelijk zo is want bel Drs. Papa maar eens Kon het niet laten! En hoezo kinderachtig? Als ik iets 100% zeker weet, zal ik dat ook bewijzen. En als ik GEEN gelijk had gehad, had ik dat ook gewoon gezegd. Al met al, ik heb een superecho gehad. @Cherie, ik denk dat je hem verkeerd begrepen hebt dan. Voor 25 euro sta je idd zo weer buiten, is het alleen het geslacht en verder niets. Betaal je 45 dan checkt ie ALLES. Van organen tot mogelijk hazenlipje! En voor 5 euro meer krijg je ook nog een dvd mee! Ik heb dus ook 50 euro betaald, heb een super DVD, 8 echo foto's waarvan 4 4D HD & het belangrijkste, een supergoed gevoel!
Nou, ik heb 50 betaald Heb idd een dvd, maar stond binnen 10 minuten weer buiten Heeft het kindje niet opgemeten, geen 1 orgaan nagekeken,niks. Kreeg nog net een paar foto's afgedrukt mee Alleen naar het geslacht gekeken (in 2D zoals ook op zn website staat) en over zijn nieuwe apparaat geluld, en over zijn auto die in de autogarage ver weg stond en hij daar niet bij kon omdat die gesloten was en daar pissig om was hier geen organen gekeken of andere zaken hoor, alleen het geslacht Had er wat meer van verwacht aangezien we ruim 100 km hadden gereden omdat Jan zo goed staat aangeschreven, viel dat ff tegen, hij zij je niet eens gedag of gaf nogineens een hand, leek net lopende band werk..Ook naam van een vreemde vrouw op m'n echo's, staat ook mooi in het plakboek, not.(naam er zelf maar af moeten knippen) Vrouw voor mij was bijna 30 weken zwanger en had een 4D HD pakket en was ook binnen 10 minuten weer buiten En ik moet zeggen dat ik gauw tevreden ben, heb nu 2 andere echo's gehad op 2 andere plaatsen en die vond ik wel top!
Maar wat maakt het uit dat sommige waaronder ik een slechte ervaring met hem hebben Jij hebt een superecho gehad en bent zeer te spreken over hem, dan is het toch goed? Zoveel mensen zoveel meningen
Geniet van je mooie ervaring en echo's JLover1988, maar accepteer ook dat er dames zijn die dus geen goede ervaringen hebben gehad bij deze man. ben er zelf niet geweest maar heb al meerdere slechte ervaringen gelezen hier op het forum. Iedereen beleefd het anders en heeft andere verwachtingen. als ik nu een afspraak zou maken na aanleiding van JOU goede ervaring en ik zou wél binnen 10min buiten staan dan zou ik dus ook teleurgesteld zijn omdat ik er iets anders vanhad verwacht......dus iedereen beleefd het anders! Dame's die minder goede ervaringen hadden, heel erg jammer.. bij een volgende echo of kindje hier niet nog eens je geld aan besteden!! En dochter lief is het er mee eens want die trappeld weer goed in het wild!!! hahahahahahaha (zalig!!)
Ik heb niet gezocht op BB, ik kom daar nooit. Maar ik vond het er tof uitzien en ging dus zoeken op Jan de Koning 4d hd. En dat topic stond bovenaan op google... Het leek mij echt wel tof. Maar zo ver ga ik er niet voor rijden. Helemaal niet als er zoveel verschillende reacties op komen. En dichterbij kan ik het echt niet vinden, want Lommel is nou ook niet echt naast de deur.
Oja, wij verwachten trouwens een meisje (L) Weten jullie of het normaal is dat de baarmoeder met 14 weken al op de hoogte van de navel ligt?
Gefeliciteerd!! "normaal" is 20 weken op navelhoogte Ik ben zwanger van de 2e en baarmoeder zit nu bij 18 weken 3 à 4 vingers onder de navel
Hallo dames, Even inbreken als het mag. Ten eerste super dat to een fijne echo heeft gehad. Ben zelf echoscopiste en weet als geen ander dat er een "klik"moet zijn met as ouder(s). Niets is menselijker. Lijkt me dat daar geen discussie over kan worden gevoerd.Jammer dat sommigen een nare ervaring hebben. Dan het echoapparaat". De GE van J. Schouten is inderdaad 1 van de eerste van nederland, en is een high-end echomachine. Dit echoapparaat is niet te vergelijken met het apparaat wat ze in Belgie hebben. De alpha 7, is ook een goed apparaat, maar zeker geen high end (meer, 2009)en kun je absoluut niet vergelijken met de GE. Verder kan hetzelfde apparaat "eenvoudige"soft ware hebben, wat compleet ander beeld geeft. Voor alle updates moet worden betaald.! En dan de ervaring van de echoscopist(e),het maken van 3/4 D opnames vergt een hele andere techniek dan de 2D opnames. Hoop dat ik een beetje de wol heb kunnen ontwarren en wens een ieder , voor zover van toepassing een bijzonder fijne zwangerschap, en fijne informatieve mooie echoos toe.
Zei in Lommel heeft januari 2012 haar echt apparaat gekregen staat op haar site. Ze heeft ook 4D HD Alle foto's op haar website zijn met haar oude apparaat gemaakt schrijft ze ook, dus daar is het helaas niet te zien Ben bij haar en bij Jan Koning geweest en vond het beeld bij beide even duidelijk
Top dat je tervreden bent Daantje, echt super. Daar gaat het om. Maar de Alpha 7 is echt een compleet ander apparaat dan de General Electrics E8 van J.Koning. Echt absoluut niet met elkaar te vergelijken. Er zijn andere apparaten die soortgelijke beelden maken. Maar qua resolutie, beeldkwaliteit is het echt appels met de bekende peren. Maar he, als je maar een goede en verantwoorde echo hebt. Toch???
Daar gaat het idd om, dat is het belangrijkste Maar hoe weet je dat echobaby dan dat ene toestel heeft? Want op haar site staat dat ze sinds januari een nieuw toestel heeft en de foto's op haar website van haar oude toestel zijn en niet van haar nieuwe, lees ook nergens het type toestel, enkel een foto op haar site van het apparaat, maar dat is een foto van haar oude toestel Dit is het enige wat ik op haar site vind Maar goed, zij kan sinds januari als 1 vd weinige vanaf 13,0 weken het geslacht vrijwel bij iedereen voor 100% zeker bevestigen, echt gaaf om te zien! Bij gewone pretecho bureaus in mijn buurt konden ze dat niet, dus vond het wel uniek dat zij en Jan Koning en dr Papa dat wel vroeg kunnen zien
Wel raar dat ze dan op haar website schrijft dat ze die alfa 7 al vanaf 2009 heeft en nu anno 25 januari 2012 een nieuw verbeterd toestel heeft Die alfa 7 was dus haar oude machine
haha geloof je dat? ik ben zelfs nog langs gegaan toen mijn zoon geboren was.want een jochie dat kon echt niet. (mijn moeder woont er nog steeds om de hoek dus kan zo langs gaan)
Dat van die kinderkamer weet ik alleen van horen zeggen. Ik neem aan als iemand dat beloofd, hij/zij het ook nakomt. Of het echt waar is, zou ik volgende x duidelijk aan Jan Koning moeten vragen. Maar het apparaat was ik zeker van, en is nu gelukkig ook bevestigd. Discussie gesloten dus
Ben ook bij hem geweest, 50euro betaald en hij liet echt alles zien etc. Kreeg veel fotos en dvd mee, alleen jammer dat hij gewoon even aan het bellen was terwijl hij daarvoor al met mij bezig was en dat ding nog op mn buik had, nam hij gewoon zijn mobiel op.
Ja toch! Jezus, ga gewoon door joh Belangrijkste is dat ik WEL een goede ervaring met hem heb en hem iedereen aanraad!