echobureau zonder super lang wachtlijst

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by januari2010, Apr 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Wat een duidelijke foto's allemaal! echt super mooi.
    Nu duimen dat ze nog een plekje voor ons hebben volgende week!!

2. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik ben ook in zoetermeer geweest -- Babyview. Echt een heel aardige vrouw en ze nam de tijd voor ons. Wij hebben een 3d en 4d laten maken met 27 weken en 1 dag. Ze zei verder niks over dat het te laat zou zijn en we hebben echt super foto's van ukkie. Ukkie wilde zelfs nog wel even lachen voor de foto :). Het mooiste is om de echo te laten amken tussen de 24 en 30 weken zwangerschap, dit omdat de baby dan babyvet aan gemaakt heeft en omdat de baby tussen deze termijn het beste op het scherm past. Na 30 weken schijnt de baby te groot te zijn.

xxx Sassie

3. januari2010

AAAAHHH, een lach van je eigen ukkie!

4. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    ja dat was echt super om te zien!!! We hebben ook de dvd met de 4d echo. Hierop zie je dus ook dat ie een glimlach trekt. Eerst gaat zn mondje open, dan zie je dat ie ff met zn tong beweegt en dan die lach.... zucht.... hahahaha. en vooral dat commentaar van mij en mn vriend, aaaaaah kijk hij lacht!! Smelt smelt smelt!! hahahah, maar sowww lief om te zien!!
    Deze foto staat op de open haard te pronken hahaha.

Heb je al ergens deze week een afspraak kunnen maken? xx sas

5. januari2010

Jullie hebben natuurlijk wel geluk gehad met de echo! En ik kan me voorstellen dat deze foto nu op het mooiste plekje in huis staat!!

Helaas nog geen plekje gevonden maar ik denk ook dat de meeste echoburea's een lang weekend dicht zijn en pas morgen weer te bereiken. Heb een mail gestuurd naar 1 in Rotterdam en ik ga morgen even bellen met zoetermeer!

Groetjes!

6. Hoi,

Sorry dat ik zo reageer, maar zat wat te googlen en zag je berichtje staan.

Ik weet niet waar je vandaan komt en/of je al een plekje hebt kunnen vinden bij een echobureau.

Ik zelf heb een echobureau in Middelharnis, Goeree Overflakkee.
    Meer informatie kun je vinden op de website van echobureauhetkleinwonder.

Groetjes Patricia

7. januari2010

Ha Patricia,

Bedankt voor je reactie! Inmiddels heb ik ergens een afspraak kunnen maken! Heb gelijk even gezocht via google naar jou echobureau maar kan je website helaas niet vinden!?

Share This Page