Hi allemaal, over 3 weken heb ik een bruiloft en ik heb op dit moment een beginnend buikje (13 weken), maar echt heel beginnend. Het is m'n eerste kindje en over 3 weken ben ik dus 16 weken en heb geen idee hoe hard t gaat groeien de komende weken. Ik heb over 3 weken dus die bruiloft en nu vraag ik me af: wat moet ik aan? Ben niet dik genoeg voor n zwangerschapsjurkje waarschijnlijk maar met gewone kleding moet ik oppassen dat ik er niet gewoon uitzie alsof ik teveel bier heb gedronken de afgelopen weken... Iemand tips???
Ik weet niet wat voor shirts/jurkjes je hebt of waar je van houdt maar in veel gevallen kun je bijvoorbeeld een satijnen strik of een riem net onder je borsten strikken/doen. Dan is het vaak duidelijk dat het een zwangerschapsbuikje is, en ziet er gelijk feestelijk uit .
Of een wijdvallend jurkje/shirtje waar je buikje niet in te zien is. Als die je 1e kindje is zal je buik over 3 weken niet ineens extreem gegroeid zijn.
Ik had afgelopen weekend een bruiloft (van mijn zusje, ik was getuige) ik heb gekozen voor een jurkje van mamalicious en daaronder zwangerschapsband. Op die manier werd mijn buikje mooi afgelijnd.
Voor de 20 weken groeit het meestal niet zo snel op drie weken. Dus je kunt nog kiezen. Maar ik vind bovenstaand idee van het lint onder de borsten erg leuk. En kiezen voor een strak jurkje, is dat buikje extra goed te zien. Lekker pronken!
thanks voor de tips..ik denk dat ik het maar doe met wat ik nog heb, heb wel een jurkje met lint...en ook nog strakke jurkjes, maar ben dus bang dat dat er een beetje twijfelachtig uit gaat zien...ik kan het toch pas belissen de dag van tevoren