Hoi Dames, Zijn er meiden die hetzelfde hebben meegemaakt. Onze kleine uk heeft 1 niertje waar ze aan twijfelen. De vorm is iets anders, waarschijnlijk zit er ergens een blokkade in de urineleider, waardoor de urine niet goed verwerkt kan worden. Verder is de uk op en top in orde! Daarom moesten we onszelf niet te veel zorgen maken. Wie weet hoe het in utrecht een beetje te werk gaat? En heeft eventueel hetzelfde gehad met een niertje? Liefs
Hallo, allereerst wat een spannende tijd, ik hoop dat alles heel erg meevalt. Ik hebniet hetzelfde meegemaakt maar wel onder behandeling gestaan vorige zwangerschap bij het WKZ (onderdeel van UMC). En ik moet zeggen niks dan lof,denk als je ergens in de omgeving goed wil zitten, dat je daar goed zit. Heel veel sterkte en succes, en laat je horen hoe het afloopt?
wij moeten ook naar het WKZ inderdaad. Ach ja inderdaad spannend. Kon er ook nog wel bij. Zit al 100% in ziektewet wegens vele harde buiken en kans op vroeggeboorte nu dit weer. Tot zover we nu gehoord hebben is het altijd iets waar wat aan gedaan kan worden. Maarja het is toch weer extra spanning die het met zich meebrengt. Er waren 3 optie ofzo; het lost zichzelf op, kleine moet antibiotica, of het niertje komt in gevaar (kleine zal dan geboren moeten worden en gedraineerd). Maar dat laatste was wel heel zeldzaam. Ben benieuwd. Gelukkig geen weken wachten!