Hey hey, Ik stuiter van geluk, gisteren de 20 weken echo gehad en alles is helemaal goed met ons kleintje! Alles is mooi aangelegd en werkt zoals het moet werken. Lipje is mooi dicht, ruggegraatje helemaal goed, hersentjes prachtig en hartje en hartkamertjes ook. Ook de bloedvaatjes lopen zoals ze moeten lopen en zijn ook aanwezig. Ons meisje (jaaaa was 100% zeker!) is heel erg ontspannen en dat is heel goed volgens de echoscopiste. Ze beweegt lekker, maar is niet overdreven druk. De groei is perfect op schema en daar ben ik erg blij mee omdat ik een lichte zwangerschapssuiker heb. Ik zit nu echt op een roze wolk en krijg de glimlach niet meer van mijn gezicht. In feb laten we nog een pretecho doen (4d) Uiteraard zijn hier wat foto's van de echo:
Woow wat een prachtige echo, gefeliciteerd met jullie meisje! Toch heb ik een vraagje, waarom was het goed dat het kleintje relax was volgende echoscopiste? Ik heb nl. 2 echo's gehad met 12 en 15 weken en daar zeiden beide echoscopisten dat het een druk kindje is....vraag me nu af of dat dat niet goed zou zijn? Zocht er toen iig niks achter....maar hoor graag van je.
nee hoor meis geen zorgen! Een druk kindje is helemaal niet erg. Mijn kindje is gewoon lekker ontspannen in mijn buik en die van jouw is gewoon wat drukker. Dus geen zorgen, dat maakt helemaal niets uit!
Dankjewel!! Schrok er ff van...(ben een zenuwenpees want over 2 weken is het hier zover met de 20 weken echo) Maar meis, geniet ervan! Je hebt een pracht van een meisje in je buik!
dank je wel meis voor je lieve berichtje! Springen de tranen gelijk van in mijn ogen, pfff hormonen he.... hahaha... Kan me voorstellen hoor dat je even schrok ik zou hetzelfde hebben. Maar de ene heeft gewoon een drukker kindje als de andere en dat is helemaal niet erg. En mijn meisje is lekker ontspannen, lekker met haar handje op de buik of lekker aan het duimen. En voelen doe ik haar wel, vooral als ik wil slapen! Ik zal voor je duimen over 2 weken! Laat je even weten hoe het is gegaan??
Fijn dat alles goed is,gefeliciteerd. Ik heb maandag de 20 weken echo,kan iemand mij zeggen hoe groot ze dan ongeveer moeten zijn? groetjes Carina