Hallo, Ja zoals de titel al zegt, wie heeft ervaring met echoburo in garyp (fr)? Heb goede verhalen gelezen! Wij willen graag een pretecho laten maken. Heb op de website gekeken, maar kan niets vinden over pretecho's. Wat betaal je hier? En ff algemeen vraagje: welke verschillende pretecho's zijn er? En vooral, wat is het verschil? Alvast dankjewel voor jullie antwoorden! Gr carla
hey hallo.. is dat die voormalige huisarts? Ik heb hier ook veel goede verhalen over gehoord en hij is niet duur. kennissen van ons zijn geweest, dit was voor de 20 weken echo en die kregen echt wel 20 foto's mee en hoefden maar 10 euro te betalen voor de dvd. Hij schijnt ook erg leuk te zijn en neemt alle tijd voor je. Ik weet niet hoe duur een aparte echo is die je zelf moet betalen. ik zou als ik jou was gewoon even bellen.... Veel plezier!
Ben er geweest met de 20wk echo. Was echt een hele leuke ervaring. Voor 10euro kregen we idd veel foto's en een dvd mee en sokjes in de kleur van het geslacht. Weet niet waar je woont maar echopraktijk Tineke in Oudwoude doet ook pretecho's en is ook heel erg leuk. Voor info moet je ff googlen. Hier staat ook wel info over verschillende pretecho's
In mijn omgeving alleen maar positieve verhalen gehoord over de 20-weken echo daar. Ik vond het zelf ook een positieve ervaring. Leuke enthousiaste man, nam genoeg tijd om alles duidelijk uit te leggen en kreeg heel erg veel foto's, dvd en cd met foto's erop mee. En daar hoefde ik niet eens voor te betalen, omdat er een verloskundige meeliep die nog studeerde om echo's te maken.
Ik ben hier ook geweest met de 20 weken echo. Heb een hele stapel foto's en dvd gekregen voor 10 euro. Ook 3d echo foto s erbij. Was een erg leuke ervaring. Weet niet wat de kosten voor een pretecho zijn. Daarvoor zou je even kunnen bellen
Ik meende dat ze gestopt zijn met het maken van pret-echo's, maar dat ze alleen nog medische echo's doen. Maar ik weet het niet helemaal zeker.
Volgens mij doet hij geen pret echo's... Wij hebben de 20 weken echo daar gedaan, erg leuk! Je krijgt sokjes mee in de kleur van het geslacht van de baby. Wil je het niet weten dan doet hij ze in de envelop. Ook krijg je een dvd (tegen betaling) waar je de hele 20 weken echo én de dingen die besproken worden mee. Hij is erg duidelijk en legt alles goed uit. Ik was erg tevreden.
veel over gehoord, en hij schijnt het erg leuk te doen. tenminste de 20 weken echo. wij zijn zelf naar Piepklein in Leeuwarden geweest. hele goeie ervaringen mee. hele aardige man. hij is zelf ook verloskundige geweest. op zijn site staan de prijzen van pretecho's enz.
Piepklein was ik niet tevreden over. Afspraken 5 minuten van te voren afzeggen terwijl we dus al voor de deur stonden, geen tijd hebben etc...
dat is idd niet leuk. dat hoord ook niet zo...afspraken afzeggen. zo zie je maar dat ervaringen verschillen ik ben er 5 x geweest en elke keer gelijk aan de beurt geweest alle tijd genomen voor de echo's. voor ons dus wel een leuke ervaring.
[Q[B[/B]UOTE=Jippie;14322215]Ik meende dat ze gestopt zijn met het maken van pret-echo's, maar dat ze alleen nog medische echo's doen. Maar ik weet het niet helemaal zeker.[/QUOTE] Hmm op de site staat dat ze vanaf 2006 ofzo ook pretechos doen.
Carla Ze deden in het verleden wel pretecho's. Maar volgens mij zijn ze daar een poos geleden mee gestopt en doet hij nu alleen nog maar medische echo's. Hun site is nooit zo up to date geweest. Anders bel je er toch naar toe? Dan heb je meteen duidelijkheid.
Dr amelink (garyp) doet geen pretecho's meer aangezien bijna heel het noorden naar hem gaat voor de 20 weken echo inclusief ik haha. Dus ik zou je 20 weken echo lekker bij hem plannen, bij ons wilde hij graag met 28 weken nog ene keer naar het hartje kijken dus ik heb niet eens pretecho's gehad omdat de ervaringen bij hem al zo fijn zijn. de 20 weken is natuurlijk medisch maar hij maakt er wel wat moois van, echt ene hele fijne man met verschrikkelijk veel kennis en kunde. Bij mijn dochter heb ik de 20 weken in het UMCG gehad en dr amelink was 10 keer beter. Qua uitleg maar ook alles wat hij bekeken heeft. De dvd die je meekrijgt is met gesproken tekst, dat is echt fantastisch voor je kindje later.
Ik ben met de 20 weken echo van ons meisje er geweest, ik vond het heeeel erg leuk. De man was heel vriendelijk, vertelde alles super duidelijk, legde alles uit, maakte grapjes, er werd ons verteld wat het werd en hij had gelijk. Voor 10euro hebben wij een dvd met de hele 20 weken echo gekregen, en heeeeeeeel veel foto's en sokjes voor onze kleine meid! Mocht ik ooit weer zwanger raken, wat ik stiekem hoop dan ga ik er zeker weer heen!
Wij zijn ook bij beide kinderen naar Dr Amelink geweest. Echt heel leuk hoe hij alles uitlegt en laat zien. We hebben heel veel foto's mee gekregen en bij beide kids een dvd waar de hele echo nog weer eens op staat met gesproken tekst. Echt een aanrader!
Wij hebben 2x een super goed ervaring daar gehad, hij doet het zo enorm leuk. Kregen heel veel foto`s beide keren een dvd beide keren zelfs nog 3d foto`s en helemaal voor niks. echt super.
Bij 28 weken wilde ik hem nog een keer 10 euro geven vanwege de dvd en 3d foto's maar hij wilde er niets van weten..we kwamen eigenlijk alleen voor extra controle van het hartje
echt een aanrader!!! wij zijn er geweest met de 20 wk echo, wat een boel foto's kregen we mee! en de dvd was helemaal gratis voor ons (volgens hem altijd gratis voor mensen van verder weg.) en we kregen ook nog 2 paar baby sokjes mee erg aardige man, neemt echt goed de tijd voor je, en merkte ook echt dat hij zijn werk helemaal geweldig vind! wij liepen echt met een ontzettend fijn gevoel de deur weer uit. ik zeg, doen!
wij hebben ook een goede ervaring in Garijp. Hij neemt echt de tijd voor je en heeft zoals al eerder gezegd erg veel kennis hij weet waar hij het over heeft. Ook wij hadden mega veel foto's en 2 paar sokjes en een dvd.. als het ooit weer zover is gaan wij zeker weer naar Garijp.
Wij zijn er ook geweest voor de 20w echo, super lieve en rustige man die echt alles verteld! Voor de pretecho zijn we naar kiekeboe in langelo geweest!