Echocentrum het Gooi of Kindjekijken in Huizen

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door fioon, 14 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Heeft iemand ervaring met dit pretecho bureau?

Wij zijn vorige keer in Amersfoort geweest, maar overwegen nu naar deze te gaan (dichterbij en goedkoper :D) Ik ben gewoon even benieuwd of er mensen zijn die ervaring met echocentrum het Gooi zijn. Ik had er namelijk nooit eerder van gehoord..

Groetjes!

2. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ik zag net ook echobureau Kindjekijken in Huizen (heb daar tot 3 jaar geleden altijd gewoond en kom er regelmatig, wist niet eens dat het er zat!

Mocht iemand hier ervaring mee hebben hoor ik het graag! :D

3. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Haha, wij zijn toevallig afgelopen vrijdag naar KindjeKijken in Huizen geweest!
    Was helemaal top... Uiteindelijk hebben we er bijna 1,5uur gezeten.....

Kijk anders even in mijn album voor wat 3d foto's.
    Kindje lag niet inn de allerbeste positie, maar redelijke foto's en ze hebben er echt alles aan gedaan om de beste fotopositie te vinden.
    Vond het top daar :thumup:

4. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Wow Jacky! Het zijn inderdaad prachtige foto's!

Ik had er nooit van gehoord, heb tot mijn 20ste in Huizen gewoond en kom er regelmatig langs (langs die praktijk), maar ik had er nog nooit van gehoord!

Ik denk dat het er nog niet zo lang zit?

Wij gaan denk ik toch ook daarheen, twijfel nog even of we met 24 of 26 weken gaan..

5. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Nou ze zitten inpandig bij een ander bedrijf op dit moment en gaan over een tijdje verhuizen.

Ik zou gaan met 26 weken. Des te beter het beeld vawege meer huiddikte. Ik ben met 27 weken geweest.

6. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Ja dat is wel waar.... Ik heb net al een email van ze terug gehad.. Ze zijn heel snel! Ze gaan inderdaad verhuizen eind dit jaar...

Ik ga dan in de eerste week van januari. Dan ben ik 25,5 weken...

Ben heel benieuwd!

Ze zijn een stuk voordeliger dan de rest en ze 'raffelen' het niet af, zoals ik van jou hoor, 1.5 uur!

7. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Wij zijn bij kindjekijken geweest en het was echt prachtig!

Ze besteden heel veel tijd aan een goed beeld. Ze waren met z'n tweeën en hebben heel erg hun best gedaan ons meisje goed in beeld te krijgen. Daarnaast kregen we de DVD, losse foto's en ook nog 38 foto's op usb stick!
    Voor 90 euro!

Echt een aanrader voor iedereen!

Hierbij een foto van ons meissie:

8. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Wij zijn ook bij kindje kijken geweest en was echt top!
    We wilden graag het geslacht weten maar onze donder is zo eigenwijs dat ie/ze het niet liet zien. Die meiden konden er niet tegen en bleven zoeken haha maar helaas na 50 min nog niets.
    2 Maart gaan we terug voor een 3D echo spannend heb er nu al zin in.

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Mooie foto hoor fioon! Ik denk dat we dan dichtbij elkaar wonen. Wij zijn met Louise ook in Amersfoort geweest en dat is ons zo goed bevallen dat we daar met een tweede ook heen willen. Maar Kindjekijken is dus ook een aanrader?

10. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Manuela, ik zie dat jij in Hilversum woont. Was inderdaad dichtbij, ik woonde namelijk altijd in Huizen en woon inmiddels in Lelystad..

En echt, niet naar Amersfoort gaan hoor! Ik raad je deze echt aan, ze nemen nog veel meer tijd en het kost je 10 euro minder, dan heb je zelfs nog zoveel foto's als je wil op usb stickje! In Amersfoort hadden wij voor 10 euro meer geen usb stickje en maar iets van 6 foto's afgedrukt....... Hier hadden we wel een usb, 38 foto's op usb stickje en ook nog eens een stuk of 6 afdrukken!

11. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Als ik zo hun site bekijk zie ik onder andere dit staan:
    3D - 4D DVD pakket: 95 euro
    Echoconsult (40 min. 2D en 3D)
    Geslachtsbepaling (indien gewenst)
    Een aantal foto’s zowel 2D als 3D
    DVD registratie (incl. DVD)
    Incl. foto's op USB-stick

Wij hadden in Amersfoort een consult van 60 minuten, alles op dvd, 6 3D en 5 2D foto's en geslachtsbepaling en waren 100 euro kwijt. Het enige dat we dan niet hebben, zijn foto's op een usb stickje.

Ach ja, voorlopig is het toch nog niet zover hihi eerst maar eens stoppen met de pil in juni ;)

12. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Huh, dan hebben ze de prijzen aangepast. Ik was 90 euro kwijt. Ik had in amersfoort ook wel foto's meegekregen, maar niet zoveel als jij geloof ik!

Maar in ieder geval is deze wel aan te raden, die meiden zijn ook echt super aardig!

Heel veel succes met gaan voor de tweede alvast! Ik vind de naam van je dochtertje zoooo mooi, wij zijn namen aan het bedenken, maar Louise is de naam die steeds weer terug komt!

Deel Deze Pagina