Hallo allemaal. ik zou vandaag morgen volgens eigen telling ongeveer 8 weken zijn. Nu heb ik dit weekend zowel vrijdag als zondag een flinke bloeding gehad. Rood Bloed liep langs mn benen. Nu wel weer overgegaan in oud bloed en bijna gestopt. Natuurlijk in paniek de vk gebeld. Mocht vrijdag langskomen voor de echo. De bloeding bleek niet in de baarmoeder te zitten. Maandag idem weer langsgegaan en ook nu buiten baarmoeder. Ik heb in november een miskraam gehad dus twijfel over alles.. En mijn lichaam helpt ook niet bepaald mee. nu twijfel ik weer over het volgende: Vorige week dinsdag zou ik volgens eigen meting 6.6 dagen zijn en werd er 7.1 gemeten. Vrijdag (extra echo) werd er 7.4 gemeten en vandaag maar 7.6 . Dit klopt wel met mijn eigen berekening aangezien ik morgen8 weken zwanger zou zijn. maar met vrijdag vind ik een groei van 2,5 mm wel weinig? De vk heeft er niks over gezegd, en het hartje klopte gewoon prima. Moet ik zorgen maken of ben ik weer dingen aan het zoeken die er niet zijn. Ik wordt in ieder geval gek van mezelf op dit moment.. bedankt alvast
De groei ziet er gewoon prima uit hoor! Zo klein kunnen ze nooit 100% gegarandeerd exact meten. Lekker stoppen met stressen
Je maakt jezelf gek logisch hoor met dat bloedverlies maar er is duidelijke groei, kloppend hartje en oorzaak bloed is buiten baarmoeder. Ze kunnen echt niet zo nauwkeurig meten, 0,5mm meetfout is er met gemak. Zou wel nieuwsgierig zijn wat dan wel de oorzaak is van dat bloedverlies want klinkt best fors. Is het de baarmoedermond die zo bloed? Zou ik eerder bij huisarts neerleggen die vraag dan vk ..
Bedankt! ja het geen zorgen maken over deze zwangerschap na de miskraam wordt ons zo niet makkelijker gemaakt. De Vk kon geen oorzaak vinden. Ze heeft de baarmoedermond ook gecontroleerd en zag hier niks geks. Ze denkt eerder aan een gesprongen bloedvaatje (2x).
Ahh dat kan wel goed hè want alles is tijdens zwangerschap extra goed doorbloed. Zou heel goed de oorzaak kunnen zijn idd.