baarmoeder zeker weten schoon?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door ingie1983, 22 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingie1983

ingie1983 Actief lid

22 jul 2009
    252
    0
    0
    Zuid Holland
    Beste verloskundige,

Ik heb nu 5 weken geleden een vmk gehad. Er is toen bloed geprikt om hcg te meten. Deze stond een week na de miskraam op 5. De gyn.(assistente) vertelde mij dat ik er wel vanuit kon gaan dat mijn baarmoeder schoon is. Na de miskraam heb ik maar een paar dagen gebloed. Sindsdien helemaal geen teken dat ik ongi moeten worden. (zijn ook gelijk weer begonnen met klussen nadat het bloeden gestopt was). Wel heb ik nu al 2 x tijdens het 'klussen' helderrood bloed verloren.Daarna is het weg. Verder al 2 wken erg gevoelige tepels.Ook is mijn temp erg hoog voor mijn doen 37.4..Ik voel me verder niet ziek. Kan het zijn dat er alsnog wat achter is gebleven in mijn baarmoeder?

2. Immie

Immie Verloskundige

17 dec 2006
    7.813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoihoi,

De kans is klein dat er wat achter is gebleven. Je mag er echt van uit gaan dat het leeg is. misschien zit je tegen een menstruatie aan te hikken dat je daarom wat hogere temp hebt. Let je op dat je je eeste eisprong al kan bevruchten!! en dat je dus niet eerst ongesteld word!

Imke

Deel Deze Pagina