gister mn eerste echo gehad. het was wat ik dacht een tweeling alleen is er nog maar een goed zakje en een baby erin. de andere was een vanishing twin zoals hij dat zei. ben blij en verdrietig tegelijk dus. maar met deze gaat alles goed hartje klopte en groeit goed.
hoi meis, ik snap dat je gemengde gevoelens hebt. je bent aan de ene kant heel blij dat het met eentje goed gaat, maar aan de ander kant verdrietig dat het met de andere niet goed zat.. toch gefeliciteerd en sterkte!
Gefeliciteerd, maar ik begrijp wel dat je tegelijk ook verdrietig bent. Wist je: 1 op de 8 mensen is een tweeling (geweest). Het gebeurd dus heel vaak, maar mensen weten het vaak ook niet omdat de andere baby `oplost`. Fijn dat alles goed gaat met de baby die wel leeft, dat het hartje klopt en het goed groeit.
zo we zijn eff paar dagen verder en ik voel me een stuk beter nu. tuurlijk blijft het in mn achterhoofd zitten maar ik ben nu wel blij met de baby die er nog zit. morgenavond weer een echo dus maar hopen dat het dan nog steeds goed gaat met hem/haar. zal woensdag wel weer foto laten zien en dan horen jullie het wel weer.
nou ik heb weer een echo gehad dinsdag en kan nu wel blij zijn met de baby hoor, ik heb het zien bewegen en het hartje weer gezien. het bewoog eg heel erg, da ook raar he je ziet het heel veel bewegen maar je voelt nog helemaal niks.