Wij zijn in januari opnieuw gestart met IUI. Ik word behandeld in Nij Geertgen maar woon zelf in Noord-Holland. Het is dus 340 km reizen voor ons. 3 keer per maand moet ik voor een echo, nu mag ik de echo’s laten uitvoeren ergens dichtbij huis, 45,- per echo. Dat heb ik er natuurlijk wel voor over, bespaart me een ritje van 340 km maar weten jullie misschien of je ergens in Alkmaar, Heerhugowaard, Haarlem terecht kunt voor echo’s om de grootte van het eitje te bepalen die minder dan 45,- vragen? Het ziekenhuis in Alkmaar doet het in ieder geval niet helaas.
@Dua82 Ik weet niet of je nog op zoek bent. Maar je zou die in schagen kunnen proberen. Die doen zowel pret als medische echo's https://www.echocentrum-nhn.nl/
Ik denk dat je deze vraag beter kan stellen in het zwanger worden, vruchtbaarheidstopic. Nu staat ie in het zwanger zijn topic en niet geheel op de juiste plaats dus Wellicht krijg je in het andere topic ook wat meer reacties. Ps, de reiskosten zijn veelal declareerbaar bij je zorgverzekering en anders kan je die km vergoeding via de belasting terugkrijgen (mocht je dus niks dichterbij vinden).