Ik ben nu bijna 37 weken zwanger. Mijn man wil niet weten wat het wordt en ik vond dat prima, maar ik merkte een paar weken geleden dat ik zo uitga van dat het van een bepaald geslacht is, dat ik bang ben voor mijn reactie als dat niet zo is. Ik ben sowieso blij met ons tweede kindje, echter denk ik dat ik dan echt even tijd nodig heb om om te schakelen, zeg maar. Vandaar dat ik mijn 20-wekenecho op youtube heb gezet en wil vragen of jullie eens willen kijken wat jullie denken dat het wordt. 20-wekenecho deel 2 Eknein - YouTube 20-wekenecho deel 1 - YouTube En zijn er mensen die hetzelfde hebben (gehad)?
Het is natuurlijk niet mooi in beeld gebracht, maar ze kijken altijd wel even naar het geslacht. Volgens mij zag ik een jongetje, maar ben geen expert hoor.
Heb ook in het andere topic gereageerd: Ik denk bij 01:56 toevallig (links van het pijltje) een piemeltje met balletjes te zien. Van 13:18 tot 13:24 zelfs heel goed te zien aan de linkerkant. Bij 13:20 een printscreen gemaakt. Oordeel zelf. Denk toch echt dat je een jongen krijgt hoor!!
Ik heb er nog geen ervaring mee hoor, maar ik denk dat je in alle euforie niet eens tijd hebt om teleurgesteld te zijn straks. don't worry!
als ik kijk naar de beelden van wondertjenr2 dan zie ik toch ook duidelijk een jongetje... Eknein, mag ik vragen waar je op gehoopt had?
Nou ben ik wel benieuwd, ik ben hier een leek in, maar iedereen gokt op een jongetje. Was dat ook het geslacht dat je al in je hoofd had?
Laat je het even weten tzt? Het lijkt me echt een jochie en meerdere meiden denken dat, dus zou me daar dan in ieder geval wel op voorbereiden als je tot nu toe een meisje had verwacht!
ik had een sterk gevoel dat ik een meisje zou krijgen(wilde zelfs al roze dingen kopen) maarrrrr krijg dus een jochie! haha dus dat was zeker ff omschakelen! ben blij dat ik t nu al weet dan als t geboren is, is toch ff wennen een jochie
Jongens (meiden), ik ben jullie eeuwig dankbaar! Ik ga me voorbereiden om de komst van een prachtige zoon en dankzij jullie kan ik daar van gaan genieten vanaf het moment dat hij er is! Ik laat het jullie weten!
Klopt! Tis niet ondankbaar bedoeld, maar je moet gewoon even schakelen omdat je verwachting anders was. En ik ben blij dat ik het nu 'weet' ookal is het niet officieel. Ik heb nu nog een paar weken tijd om te wennen aan het idee van een jongetje. Lijkt me ook heel erg leuk!
Klopt...duidelijk een schildpad..en dus een jongen!! Ander nieuwsgierig vraagje... vind je man het niet erg dat jij wel het geslacht weet en hij niet? Of heb je hem kunnen overhalen haha