Hoi, mijn vriend en ik willen graag de 20 weken echo een puur medische echo laten zijn en willen daarom apart een geslachtsbepalingsecho laten doen. Vanaf hoeveel weken zwangerschap kan dit gedaan worden?
De meningen hierover lopen nogal uiteen. Sommige echo-bureau's zeggen al heel vroeg een geslachtbepaling te kunnen doen, terwijl ze bij mij in het ziekenhuis zeiden dat zelfs met de 20-weken echo 5% van de gevallen verkeerd voorspeld wordt. Als je redelijke zekerheid zou willen hebben dan zou ik het toch echt niet veel eerder laten doen.
Ik heb hem bij mijn dochter met 16 weken laten doen en ze had echt wel gelijk. Nu laat ik hem doen met 15 weken dus ben benieuwd
Meestal houden ze 16 weken aan als grens.. Soms is het vanaf 14-15 weken wel te zien, maar de kans dat ze het mis zien is dan wel groter.. Ik zou het dus niet voor de 16-17 weken doen
Ik heb het bij 16 weken laten doen.. 4 echo's later, laatste bij 32 weken, hetzelfde gebleven! En toch nog bang dat er iets anders uit komt hahahaa...
Wij gaan straks op vakantie. Net voor vertrek ben ik 17 weken. Het lijkt me leuk om dan de echo te laten doen, kan ik op vakantie vast een beetje shoppen voor de kleine Bedankt voor jullie antwoorden!
Hier is het met de 'nub'echo al voorspeld met 12 weken, vervolgens vroege geslachtsbepaling gedaan met 15 weken, hierna is het nog 2 x bevestigd Dus kan bijna niet meer missen Een meisje! Veel plezier met de pretecho vast!!!
Wij hadden een pretecho bij 14.6 weken... en ze zei meteen al dat ze 100% zeker wist dat het een jongen zou worden... Bij de 20 weken echo, en een echo met 28 weken nog steeds een jongen! Ben nu 33 weken, maar weet wel zeker dat het klopt. Foto op de laatste echo was heel duidelijk!
Hier ook met 16,5 weken laten doen. Bij dit echobureau 'mag' het vanaf 16 weken. Bij de 20 weken echo en bij de 3d/4d echo werd het nogmaals bevestigd.