En ja, naar welke vinger kijken we nou ? Volgens de echoscopiste is het een lekker eigenwijs spookje Bekijk bijlage 159816
Mijn echo van gisteren met 12,1 week zwangerschap. kunnen jullie trouwens de nub zien? ben benieuwd wat jullie zien.
Tuurlijk wel! Die is er JUIST met 12 weken (vanaf 10-11 weken al) en tussen de 12 en 14 weken staat hij zelfs in zijn definitieve stand om het geslacht op "af te lezen". @Bianca, helaas is de nub niet te zien op deze echo.
Onze echo van vandaag. Dames wat denken jullie dat het geslacht is als jullie deze echofoto zien?????Alvast bedankt.
hier onze kleine schat met 12 weken precies... hij/zij was lekker eigenwijs(heeft hij/zij natuurlijk van papa) en liet geen NUB zien,maar wel een mooie navelstreng die hij/zij tussen de benen had doorgedaan hahahaha
Ik wil onze mini ook wel ff showen, deze is van gisteren tijdens de 20wk echo (met 19w4d). We zijn helemaal in love! Bekijk bijlage 163469
wat een mooie foto's hebben jullie allemaal ik ben jarloers mijne zijn heel onduidelijk! volgende week krijg ik een nekplooimeting hopelijk zijn de echo fotos dan duidelijker! ik show ze hier als ik mooie kiekjes heb!