Misschien een rare vraag hoor, maar ik heb van mezelf dus al een dikke buik (kwa vet dus) en nu heb ik volgende week mijn eerste echo, en nu vroeg ik me af of je dan minder op die echo kan zien, door mijn vetlaag.... wie heeft hier ervaring mee of weet dit?
als ze het niet kunnen zien,doen ze het inwendig,ik had in het begin namelijk hetzelfde probleem En met 26 weken enzo vonden ze dat ik ondanks zo flink was ik mooi te echo'en was Heel veel succes volgende week!
Ik heb ook een dikke buik en bij mij hebben ze het inwendig gedaan, later doen ze het uitwendig en zien ze het goed. Heel veel succes.
Ik kreeg ondanks mijn 'spekjes' een uitwendige echo. Vond ik achteraf wel jammer, want deze foto's waren veeeeel minder duidelijk dan die van mijn zoontje (die was wel inwendig)
Ok, bedankt voor jullie reacties! Als de beelden heel vaag zijn kan ik dan gewoon zelf even vragen om een inwendige echo. Ben benieuwd!
nou volgens mij kan je er niet zelf om vragen het is medisch en niet voor een mooi plaatje. Ik woog 111 bij de eerste echo maar alles perfect buitenaf te zien vanaf 6 weken! goed drinken vooral (volle blaas) dat helpt! En ik heb even duidelijke plaatjes als sommige inwendige...