minder duidelijke echo bij dikke buik?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door tessie80, 20 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Misschien een rare vraag hoor, maar ik heb van mezelf dus al een dikke buik (kwa vet dus) en nu heb ik volgende week mijn eerste echo, en nu vroeg ik me af of je dan minder op die echo kan zien, door mijn vetlaag....

wie heeft hier ervaring mee of weet dit?

2. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    als ze het niet kunnen zien,doen ze het inwendig,ik had in het begin namelijk hetzelfde probleem ;)

En met 26 weken enzo vonden ze dat ik ondanks zo flink was ik mooi te echo'en was ;)

Heel veel succes volgende week!

3. vergo

vergo Fanatiek lid

3 mrt 2007
    1.139
    0
    0
    Verkoopster, nagelstyliste
    dorpje bij amsterdam
    Ik heb ook een dikke buik en bij mij hebben ze het inwendig gedaan, later doen ze het uitwendig en zien ze het goed. Heel veel succes.

4. Rainbow78

Rainbow78 Actief lid

22 sep 2008
    189
    0
    0
    Ik kreeg ondanks mijn 'spekjes' een uitwendige echo. Vond ik achteraf wel jammer, want deze foto's waren veeeeel minder duidelijk dan die van mijn zoontje (die was wel inwendig)

5. tessie80

tessie80 Actief lid

26 okt 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ok, bedankt voor jullie reacties! Als de beelden heel vaag zijn kan ik dan gewoon zelf even vragen om een inwendige echo. Ben benieuwd!

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nou volgens mij kan je er niet zelf om vragen het is medisch en niet voor een mooi plaatje.

Ik woog 111 bij de eerste echo maar alles perfect buitenaf te zien vanaf 6 weken! goed drinken vooral (volle blaas) dat helpt!

En ik heb even duidelijke plaatjes als sommige inwendige...

Deel Deze Pagina