echografiebureau babylook Roosendaal

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sabine1991, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sabine1991

Sabine1991 Niet meer actief

Hoi dames,

Ik heb met 16 weken bij dit bureau een afspraak voor geslachtsbepaling. Iemand ervaring bij dit bureau? Het is gevestigd naast het ziekenhuis. Ben benieuwd! :D

Groetjes!

2. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ja, ik. Maar weet niet of dat helemaal te vergelijken is met een tweeling, die zijn namelijk altijd wat lastiger. Wel vond ik wel dat ze goed de tijd nam voor ons. Mocht zelfs tussendoor, terwijl zij een andere echo deed, even gaan lopen, zodat ze later verder kon, in de hoop dat de kleintjes beter ervoor gingen liggen. Voor een tweeling was ze zelf tevreden. Heb laatst de dvd nog eens zitten kijken, was toch wel leuk om weer te zien. Zal eens kijken of ik mijn foto's zo 123 digitaal kan vinden...

3. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Jep hier geweest met 16.5 WK.. Vrouwtje is hartstikke leuk en neemt de tijd om ook even naar je kleintje in het geheel te kijken.

Geslachtsbepaling was hartstikke duidelijk! :)

4. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Ow, ik ben trouwens niet voor geslachtsbepaling geweest, maar voor 3D...

5. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Ik ook! Twee keer geweest nu (3 jaar geleden Dn nu ) voor 3D heel tevreden!!!

6. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Dik tevreden! Zijn daar met onze jongens zowel voor geslachtsbepaling op 16 weken en pretecho rond de 28 weken geweest.
    Wij mogen nu komende vrijdag weer!!!

7. Sabine1991

Wat fijn om te horen dat jullie zo tevreden zijn! Happy wil je me laten weten hoe dat was!? :) ben benieuwd!

8. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Doe ik!

9. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wij zijn ook altijd heel tevreden geweest! Het zijn een moeder en dochter die het samen runnen. Heb in de medische molen gezeten voor Eva en bij hun in het ziekenhuis ook echo's gehad (follikelmetingen bij de dochter en de tweede echo van Eva bij de moeder). Ze zijn echt heel ervaren!

10. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Hier ook niets al lof over babylook Roosendaal!! Ze zijn super enthousiast, nemen echt de tijd voor je en zijn ook nog eens heel aardig. Zowel bij mijn eerste als bij deze zwangerschap pretechos laten maken en alle keren kreeg ik mooie beelden mee.

Veel plezier alvast!

11. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hier nog iemand die dik tevreden is over babylook al kreeg ik bijna al mijn echo's bij manon door de mmm. Het is zeker een aanrader om naar haar toe te gaan ze neemt de tijd en geeft hele goede uitleg. Ik zou zeggen heel veel plezier bij je echo

12. Zoya83

Zoya83 Lid

17 mrt 2013
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben hier ook de geslachtsbepaling laten doen, samen met een 2d echo. Ben er erg tevreden over!

13. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    ik ook tevreden hoor..

vroeger had ik mams..:D die was erg duidelijk ook in uitleg, en heb de laatste keer manon gehad en die neemt echt de tijd. Heel fijn om daar echo's te laten maken.

Misschien ook fijn om te weten als ze zien dat er iets mis is,.. nemen ze meteen contact op met het ziekenhuis als je dat op prijs stelt. Hele fijne geruststelling dat ze je niet zomaar naar huis laten gaan.

14. Sabine1991

Fijn om te horen! Heb echt zin in de echo, ook al is deze kort omdat het alleen geslachtsbepaling is. Hebben jullie toevallig daar nog een foto van?! :)

15. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Met 17+2, foto van de echo foto dus niet zo duidelijk als de echte ;)

16. roos85

roos85 Bekend lid

6 dec 2012
    537
    3
    18
    Hier ook met 16+3 weken een superduidelijk geslachtsbepaling gehad bij Babylook!
    Leuke vrouw en neemt inderdaad ruim de tijd. Ze wilde dat ik tussendoor even ging plassen om te kijken of de kleine dan nog anders ging liggen, gewoon voor de leuk.

17. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Morgen is het zover voor ons. Ben wel een beetje bang....Bij mijn jongens zag Manon op 16 weken al een paar dingen die inderdaad afwijkend waren. Dat heeft ze ook toen aan de VK doorgegeven inderdaad. Gelukkig zijn mijn jongens gezond maar de onzekerheid van die zwangerschappen waren niet erg fijn. Hoop zo dat het nu allemaal goed is...dan kunnen we met een geruster hart gaan uitkijken naar de 20 weken echo....

18. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Happy succes morgen ik duim dat je een mooie echo heb en alles in orde is

19. Vivian22

Vivian22 Actief lid

7 apr 2012
    182
    128
    43
    Ik ben ook benieuwd heb volgende week een uitgebreide echo incl. geslachtsbepaling:)

20. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Hier vanmorgen geweldig genoten van het mini mensje in mij! Het geslacht was duidelijk te zien ;) dus nu kunnen we de muren van de babykamer een kleurtje geven! Verder was alles goed (wat voor ons echt uniek is in deze 3 zwangerschappen). Dus nu minder zorgen voor de 20 weken echo en gaan genieten!! Jullie succes!!

Deel Deze Pagina