Echopraktijk De Linde in Leiderdorp

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Beebiewens, 21 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Hoi dames,

Bij twijfel kom ik altijd meteen naar het forum :D.

Wij willen graag een pretecho laten maken en denken aan een combipakket: volgende week ergens een 2D-echo en rond 24 weken een 3D/4D-echo.

We twijfelen nog tussen Babyview en De Linde. De laatste is vrij nieuw denk ik, maar ze doen wel langere echo's voor hetzelfde geld als Babyview.

Heeft iemand ervaringen met deze pretechopraktijk??

2. Aloe

Aloe Niet meer actief

Ik ben daar 7 weken terug geweest.
    Heel klein praktijkje aan huis, professionele apparatuur.
    Ik zou zeggen doen. Kwam wel voor 2d dus kan niet oordelen over 3d maar geloof wel dat het goed is.

Babyview is volgens mij een heel stuk duurder.

3. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Dank je voor de reactie Aloe!

4. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    Mocht iemand zich ook afvragen of ze hierheen moeten gaan: wij hebben de gok gewaagd en het was een groot succes :D !

Hele lieve en deskundige echoscopiste, klein, gezellig praktijkje aan huis (wel genoeg ruimte om 4 familieleden comfortabel te laten meekijken), en een lekker lange echo met uitstekend beeld. Je krijgt alle foto's mee op een USB-stickje en ook mooi uitgeprinte foto's + de DVD-opname.

Aanrader dus :)! Wij gaan rond 24/25 weken terug voor de 3/4D-echo, hebben een combipakket aangeschaft.

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Goed om te lezen dit!!!
    Wij hebben 20 juni een geslachtsbepaling bij de Linde! Zo spannend! Ik vind babyview zoooo duur! Scheelt gewoon 30euro!!! 25euro voor een geslachtsbepaling vind ik niet duur!

6. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beebiewens....je alternatief is Babyview. Aangezien je in de buurt van Leiderdorp woont, neem ik aan dat je dan voor Zoetermeer zou kiezen? Dat is ook maar een klein kamertje hoor. Wel een enorm aardige mevrouw die ook echt de tijd neemt. Ik heb zelfs gratis alle foto's op cd meegekregen + de dvd + 9 foto's geprint. Goede service dus.

Ik ken de linde verder zelf niet....ga gewoon maar op je gevoel af!

7. Leontine78

Leontine78 Bekend lid

29 nov 2011
    946
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was trouwens even benieuwd, dus ben op de website gaan kijken.....babyview is ook 100 euro voor een 3d echo. En ik moet zeggen dat die 30 minuten voor mij echt genoeg tijd was hoor!

De Linde is dus niet veel goedkoper/duurder. Is om het even.

8. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Ja willemijn is leuk he? Ik kende haar toevallig nog van vroeger, we hebben daar geslachtbepaling gedaan en over 2 weken 3d/4d echo!

9. Beebiewens

Beebiewens Actief lid

27 aug 2011
    289
    40
    28
    Zuid-Holland
    @ MommieD: Veel plezier morgen bij de 3D/4D-echo :D!! Heb ook al zin in de onze!

10. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Dankjewel! Het was echt super leuk om te doen. Willemijn heeft ook veel foto's gemaakt, hij lag er ook goed voor en dat is wel zo fijn :).

Deel Deze Pagina