Ik heb geen idee of dit een goed foto is waar het geslacht op staat. We hebben gister de 20 weken echo gehad en weten het geslacht niet. Maar we zijn toch wel erg nieuwsgierig. Ik heb deze foto genomen vanaf de dvd die ik mee gekregen heb. Mijn vraag is hier zien jullie het geslacht?
Ik denk toch wel dat dit een geslachtsfoto is ja, maar weet het niet zeker...wel zou ik dan zeggen een meid
Ik denk ook een meisje maar waarom heb je niet gevraagd of ze het wilde vertellen? Misschien dan toch nog even een echo om het geslacht te bepalen?
Haha, we hebben het niet gevraagd omdat we het eigenlijk niet willen weten. Gister op het moment dat ze vroeg willen jullie het geslacht weten hebben we toch even getwijfelt maar het niet gedaan. Het zag er allemaal goed uit op de echo en we zijn super blij hiermee. Maar het komt er op neer dat we toch vreslijk nieuwsgierig zijn!! Dus we hebben de echo al een paar keer terug bekeken ofhet zelf niet kunnen zien, vandaar nu deze foto.
Maar zien jullie dan echt de schaamlipjes of het beruchte hambergetje? Ik zie dat niet echt duidelijk. Maar ja een piemeltje zie ik ook niet..
Het komt meer omdat ik de foto zelf vanaf een het dvd heb genomen. Er is dus niet bewust naar gekeken en dus niet weet of het een duidelijke foto is.
Kom ik even roet in het eten gooien.. Wij wilden het ook niet weten en kregen ook een dvd met dezelfde beelden als jij nu laat zien. Iedereen hier dacht meid, net als bij jou. Ik kreeg meer dan 70x meid te horen. Maar exhoscopisten weten wat ze doen, en brengen je baby zo in beeld dat ondanks dat je kontje ed ziet, het geslacht niet duidelijk is. Ik kreeg een jongen. Dus ondanks dat ik jouw foto ook op een meid vind lijken, zou ik er zeker niet vamuit gaan!!!