3D echo

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Sylvie, 15 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Hallo allemaal!!

Ik zou graag een 3D echo laten maken als ik rond de 16 weken ben. Nu kreeg ik van verschillende mensen een negatieve reactie dat dit slecht voor de baby zou zijn. Weet iemand hier meer over want mijn man (en ik ook natuurlijk) wil het alleen laten doen als het geen kwaad kan voor de baby.
    Wat is de beste periode om hem te laten uitvoeren?

groetjes!!

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Het is absoluut niet slecht voor de baby. Daar hoef je het niet voor te laten. Wel is de echo niet zo mooi met 16 weken, omdat de huid van de baby nog doorschijnend is enz. Maar dat is een persoonlijke keuze. Omdat het toch best prijzig is zou ik wat later gaan. Wij hebben de 3D echo met 28 weken laten maken en die was supermooi, kijk maar in mijn album. Je krijgt toch met 20 weken nog een echo, dus dan kun je die tijd wel overbruggen :)

3. Jansen

Jansen Bekend lid

6 nov 2005
    588
    0
    0
    Ik denk dat 16 weken ook een beetje vroeg is voor 3D, dan ziet het er eerder "eng" uit..
    Men raadt aan het idd rond de 28 a 30 weken te doen, dat is een stuk mooier!

4. Niet meer actief

ik heb morgen mijn 3d echo ik ben zo benieuwd :D

5. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ik heb vandaag ook een afspraak gemaakt voor een 3D echo, die vrouw zei ook dat 26 weken het mooiste is. Slecht is het niet voor de baby volgens mij. ik kan trouwens ook niet wachten tot de 20 weken echo, dus heb ook een pret 2D echo gepland voor 15 weken. Hier krijg je korting als je 2 keer een pretecho maakt. Lijkt me geweldig en dan hoef ik dus niet zo lang te wachten, krijg het dan trouwens ook op dvd (2D dus ook)

gr.

6. Niet meer actief

Echo buro waar wij geweest zijn raadde aan met 25 weken..dan is je baby niet te groot en niet te klein en past dan goed in het beeld..
    Wij zijn bij babyfocus geweest trouwens..

7. keizerin

keizerin Niet meer actief

Ik ga dinsdag een 2D pretecho laten maken.

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ik ben bij 25 wkn geweest..vanaf dan is het kindje al wat vet aan het opslaan en is het wat mooier om te zien.

9. Angelina

Angelina Niet meer actief

ik ga met ongeveer 23 weken. Dus ik ben benieuwd!

10. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik ben met 13 weken geweest...en ik heb een hele mooie foto! En ik ga straks met 27 of 28 weken :) heb er zo'n zin in hihi..

11. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Ik denk niet dat het echt veel kwaad kan voor je baby. Ik heb er ook 1 laten maken toen ik 28 weken zwanger was. Moest ik opnieuw zwanger zijn, laat ik het zeker en vast opnieuw doen.

12. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Kun je geen foto plaatsen? Ik ben heel benieuwd :)

13. sweetangel100

Ik ook, 13 weken is heel vroeg! Die foto wil ik ook wel eens zien! :)

14. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb de foto geplaatst..ik persoonlijk vind em erruggg mooi..zeker voor 13wk.

15. sweetangel100

Ja je ziet inderdaad dat het echt al een klein mensje is, mooier dan op de 2d echo!!
    Persoonlijk zou ik m wel veel later laten maken, want dan zie je echt gezicht enz (kijk maar in mijn album) en aangezien een 3d echo nu niet echt goedkoop is.... Dalijk met 28 weken als je gaat zul je echt verbaasd zijn hoe mooi, ik was ook met 28 weken gegaan, echt mooi!!!

16. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb de 3D echo laten maken toen ik in Nederland was..mijn moeder heeft als verrassing ervoor gezorgd dat ik een echo kon laten maken...en toen hadden we ook de mogelijkheid voor een 3D..Natuurlijk is het strkas nog veel mooier..maar vond deze foto al super mooi..je ziet echt een mensje..:)

17. keizerin

keizerin Niet meer actief

Gulay ik zie geen foto :(

18. sweetangel100

In haar album :)
    Edit: raar, nu is ie weg....

19. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik heb em weer verwijderd :)

20. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    stom... ik was ook zeer benieuwd. Zeg dan gewoon niets ipv te posten dat je iets geplaatst hebt.

:cry:

Deel Deze Pagina