gisteren eerste controle geweest

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door princesje83, 4 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    Gisteren bij de vk geweest voor de eerste controle.
    ik moest daarna gelijk door om nog een echo te laten maken bij een andere afdeling van de vk, op tien minuten afstand ongeveer.

Dus ik bij de controle geweest, toen heeft ze daar met tien weken het hartje kunnen vinden! jippie! was weer een geruststelling.
    Maar omdat het zo uitliep bij de vk..... (is altijd zo daar!) was ik dus te laat bij de echo afspraak. De vrouw van de echo had nog gebeld waar ik bleef naar de vk en de assistente zei dat ik net weg was en toen zei de vrouw van de echo dat ze op me zou wachten...
    nou, ik was er echt binnen tien minuten was ze dus al weer weg!

grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ik had me er zo op verheugd!
    nu ben ik blij dat ik toch het hartje heb kunnen horen want stel dat ze het niet had kunnen vinden had ik heel de tijd gestresst geweest tot de volgende afspraak! die is 15 april pas...
    ik snap dat dingen mis kunnen gaan maar hier baalde ik gewoon echt van...
    en dan toch aardig blijven tegen de dames aan de tel en zeggen, maakt niet uit, kan gebeuren... hihi.... maar diep van binnen!
    nou maar wachten tot de 15e..........

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Balen dat je nu geen echo hebt gehad.. Maar toppie dat je t hartje hebt gehoord zeg! Is n hele geruststelling toch? Geniet er van en veel plezier de 15e! ;)

Deel Deze Pagina