echo's geslacht

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door nijntje39, 3 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Snoopie

Snoopie Lid

13 jun 2007
    74
    0
    0
    ik heb sowieso een gevoel dat het een meisje wordt, volgens de geslachtskalender ook, dus het moet haast wel ( geintje) wel erg spannend weer die weekjes afwachten he?! natuurlijk sowieso afwachten tot de geboorte! je weet het nooit zeker ;)

2. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    Het wachten duurt inderdaad soms lang! Nu, des te leuker om dan grote veranderingen te zien op de echo. Veel succes verder.

3. Snoopie

Snoopie Lid

13 jun 2007
    74
    0
    0
    jij ook veel succes en hopelijk komen er wat meer mensen met foto's om te vergelijken! :D

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Mijn vriend vroeg me gister hoelang nog tot de volgende echo?
    Hij wilde hem/haar weer zien :)
    Ben zo blij dat ik nu een vriend heb die het wel wat intereseert. Mn ex vond het allemaal wel best zolang hij er niet teveel voor hoefde doen...trouwens toen ze er waren ook niet :rolleyes:
    Maar nou heeft hij dus besloten dat we rond de 16 weken maar een pretecho moeten doen. Want anders moet hij te lang wachten (tot de 20 weken echo) :)
    Dus wie weet weet ik t wel eerder wat het hoogst mogelijk word.
    Maar als ik zo die site bekijk en dan mijn echo...gok ik op n meisje....

5. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Ik heb de 22e een pretecho omdat we ook niet kunnen wachten hahaha. Stelletje ongeduldige mensen zijn we allemaal bij elkaar haha.

6. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    Bij ons met 14, 18, 22 en 26 weken een meisje (Zie echo foto in mijn album)
    Met 26,5 weken ineens bij de 3D echo een jongetje! :)
    Alles kan dus ;)

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    dat moet je ook altijd in het achterhoofd houden vind ik, je hebt pas zekerheid met de geboorte. hoe dan ook, en hoe cliche het ook klinkt, als het maar gezond is toch?

8. Snoopie

Snoopie Lid

13 jun 2007
    74
    0
    0
    Ja dat is zeker het belangrijkste! dat is een feit, wij zijn gewoon ook erg nieuwschierig :) het is sowieso 1 groot wonder en dan die echo's tegenwoordig! zo'n pretecho willen we ook weer laten maken met zo'n 27 weken! ook zo mooi he.

9. linneke77

linneke77 Lid

4 okt 2007
    74
    0
    0
    kijk maar eens in mijn album.
    Wij wisten het niet maar het is dus duidelijk een meid geworden :)

10. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    Ik denk dat ik toch maar de kamer een neutrale kleur geef hihi.

Fioon, had jij al spulletjes voor een meisje aangeschaft? Ik zou namelijk bij 18 weken als een gek gaan shoppen.....

11. fioon

fioon Fanatiek lid

9 dec 2006
    1.361
    1
    0
    Flevoland
    @ klavertje44, jazeker :rolleyes: haha! Heb het een en ander als kraamkado gegeven aan vrienden, die kregen 2 weken na mij een meid.
    Ik had gelukkig nog niet heel erg veel..
    Wilde bijna de wieg roze doen, maar was met schoonmams stof uitzoeken, die wist nog niet dat het een (toen) meisje zou worden. Dus heb toen maar wit genomen, gelukkig achteraf! :)

Ben benieuwd hoor, laat het wel weten he als je het weet!

En ik vind ook de (cliché) uitspraak waar, als het maar gezond is. Maar dat wil iedereen, dan is het dus een extra mooi iets dat je ook nog eens kan weten wat het wordt. Mensen zeiden dat vaak tegen mij 'waarom zou je het willen weten, het gaat er toch om dat het gezond is?!' Tuurlijk! Maar alsof ik niet wil dat het gezond is als ik wil weten wat het wordt! :confused:

12. Danielle84

6 jan 2008
    77
    0
    0
    Personal Assistent
    Amsterdam
    Ik loop met mijn zwangerschap in het AMC ziekenhuis en daar zijn ze bezig met een onderzoek om al vroeg in de zwangerschap (12 weken) te onderzoeken wat het geslacht van de baby waarschijnlijk gaat worden.

Het heeft medische redenen waarom ze dit onderzoek doen maar het is heel lastig omdat de baby in een bepaalde positsie in beeld gebracht moet worden, je een heel goed echo apparaat moet hebben, plus je echt veel ervaring moet hebben omdat er dus meer dingen mee tellen voor een geslachtbepaling dan alleen kijken naar een piemeltje of schaamlipjes.

In het AMC ziekenhuis waar ik dus loop zeggen ze dat de geslachtsverwachting rond de 12 weken maar voor 60% zeker is, zelfs met een 20 weken echo kan je geen 100% zekerheid krijgen, maar dat de zekerheid op 99% blijft steken. De geboorte geeft die 100% zekerheid! Het blijft lastig.

13. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    danielle, tot nu toe heeft iedere echoscopiste me dat ook gezegd, dat je nooit 100% hebt.

14. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    Hebben ze dan iets gezegd bij jou. Bij mij keken ze zelfs nog niet omdat de gyn er ooit eens naast gezeten heeft en nu beginnen ze er gewoon niet meer aan.

15. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    @ Fioon, ik heb op 22 maart een pretecho en hopelijk zien ze dan wat het gaat worden. Maar na jouw verhaal ben ik een beetje huiverig ervoor geworden. Niet teveel shoppen dus haha.

Nee meiden 100% garantie geven ze je nooit nee. Maar ben toch wel erg benieuwd omdat het bij mijn dochter ook klopte.

16. jessicalief

10 mrt 2008
    10
    0
    0
    Blaricum
    hallo, ik heb morgen ook een pretecho, hopelijk kunnen ze mij dan ook meer vertellen over het geslacht, ik ga op van de zenuwe. :)
    Spannend allemaal hoor.
    Ook wij konden dus niet wachten en hebben een pretecho aangevraagt.

Gr. Jessica.

17. klavertje44

klavertje44 Bekend lid

31 jul 2007
    648
    0
    0
    hoever ben je Jessica?

18. jessicalief

10 mrt 2008
    10
    0
    0
    Blaricum
    ik ben 15 weken ongeveer

19. jessicalief

10 mrt 2008
    10
    0
    0
    Blaricum

20. jessicalief

10 mrt 2008
    10
    0
    0
    Blaricum
    hoe voeg ik nou die balk in hoever ik zwnager ben?

Deel Deze Pagina